اخباراخبار ویژه

اختصاصی بسپار/ پیش گزارش اول نمایشگاه چایناپلاس (CHINAPLAS 2024): رونمایی از رویدادهای همزمان

بسپار/ ایران پلیمر چایناپلاس جاری از 23 تا 26 آوریل (4 تا 7 اردیبهشت 1403) با اشغال تمام 15 سالن مرکز نمایشگاه و همایش‌های ملی (NECC) در Hongqiao، شانگهای چین، با مساحت نمایشگاهی بیش از 380000 متر مربع برگزار می‌شود. این رویداد آماده‌ی پذیرایی بیش از 4000 غرفه دار از سراسر جهان است.

جدا از نمایش آخرین روندهای بازار، فناوری‌ها و راه حل‌ها در صنایع پلاستیک و لاستیک، CHINAPLAS 2024، به عنوان یکی از بزرگترین نمایشگاه‌های پلاستیک و لاستیک در آسیا که در تاریخ 23 تا 26 آوریل (4 تا 7 اردیبهشت 1403) در شانگهای، چین برگزار می‌شود، شامل مجموعه ای از نمایشگاه‌ها و رویدادهای همزمان خواهد بود.

 

بیشتر بخوانید

 

روندهای جهانی و اجلاس فناوری پلاستیک و لاستیک

یک همایش بین‌المللی صنعت تحت عنوان اجلاس جهانی روندها و فناوری پلاستیک و لاستیک، برای اولین بار در طول این نمایشگاه میزبانی می‌شود. در طول این اجلاس 3 روزه، نمایندگان انجمن‌های حرفه ای از آسیا، اروپا و آمریکا دیدگاه‌هایی را در مورد روندهای صنعت، فرصت‌ها و چالش‌ها در بازارهای مختلف ارائه خواهند داد.

علاوه بر این، تامین‌کنندگان مشهور مواد و تجهیزات مانند KUKA، ARBURG، EREMA، SABIC، BASF، DOW، ENGEL، WITTMANN، SINOPEC و BOROUGE آخرین راه‌حل‌های فناوری نوآورانه خود را طی جلساتی با محوریت «دیجیتال‌سازی برای تحول صنعتی و پایداری»، «فناوری نوآورانه برای وسایل نقلیه الکتریکی» و «فناوری نوآورانه برای انرژی سبز» ارائه خواهند کرد.

شرکت‌کنندگان می‌توانند به تأثیرگذاران در بخش فناوری و تامین‌کنندگان راه‌حل‌های پیشرو گوش دهند تا نقاط حساس صنعت را تجزیه و تحلیل کنند و به انبوهی از اطلاعات فناوری پیشرفته دسترسی پیدا کنند. همچنین می‌توانند با همتایان خود در صنعت جهانی ارتباط رو در رو داشته باشند و فرصت‌های تجاری ارزشمندی را ایجاد کنند.

 

گالری نوآوری محصول

دیوار نگاره‌های غول پیکر نمایشگاهی با موضوع “از محصولات تا فناوری، از فناوری تا محصولات” به صورت راهبردی در مکان‌های پرتردد قرار می‌گیرند. بیش از 70 شرکت پویا بیش از 100 قطعه از محصولات متمایز و محصولات نیمه تمام خود را به نمایش می‌گذارند و از فناوری نوآورانه پلاستیک خود رونمایی می‌کنند.

بازدیدکنندگان می‌توانند برای بهینه سازی و تکرار محصولات خود الهام بگیرند و با کشف اسرار و تامین کنندگانی که این نوآوری‌های قابل توجه را هدایت می‌کنند، تامین کنندگان مناسب را پیدا کنند.

 

Tech Talk

Tech Talk بیش از 150 فناوری نوآورانه را معرفی خواهد کرد و خود را به عنوان مهمترین رویداد فناوری چیناپلاس در 23 تا 24 آوریل معرفی خواهد کرد. بیش از 30 مورد از آخرین فناوری‌های پیشرفته انتخاب و در انجمن‌های باز منتشر می‌شود.

Tech Talk شامل پنج موضوع اصلی است، از جمله “راه حل‌های سازگار با محیط زیست”، “راه حل‌های بسته بندی پیشرفته”، “راه حل‌های پلاستیکی خودرو”، “چاپ سه بعدی” و “مواد جدید 2024”.

شرکت‌های برتر از صنایع پلاستیک و لاستیک در این رویداد شرکت خواهند کرد، از جمله:

  • Simon-ion کاربرد نوآورانه راه حل‌های کنترل ایستای هوشمند را در بسته بندی و فیلم نشان خواهد داد.
  • Eastman Chemical پلاستیک‌های کوپلی استر با کارایی بالا خود را معرفی خواهد کرد.
    • Kraiburg بر نوآوری‌ها و راه حل‌های TPE در صنعت خودرو تمرکز خواهد کرد.
  • Stratasys آخرین نوآوری‌ها در چاپ سه بعدی پلاستیکی، از جمله مواد و تجهیزات را برجسته خواهد کرد.
  • SI Group Fine Chemicals راه حل‌های افزودنی نوآورانه ای را برای کاربردهای پاد اکسنده (Antioxidant) و بازیافت با کارایی بالا ارائه خواهد کرد.

 

کاربرد‌ها در مرکز توجه

رویداد Applications in Focus طیف گسترده ای از برندها، دانشگاه‌ها و مراکز تحقیقاتی را جمع آوری می‌کند و کاربردهای پیشرفته را در صنایع مختلف به نمایش می‌گذارد. این کار دیدگاه ارزشمندی را در مورد تجربیات و چشم انداز فناوری صنایع مختلف کاربردی ارائه می‌دهد.

این رویداد در مجموع 10 هم اندیشی موضوعی را، شامل بیش از 60 موضوع روز، از جمله کابل‌های نورالکتریک، اقتصاد چرخشی، انرژی کم کربن، بسته بندی سِتَرون (استریل) پزشکی، مهندسی زیست پزشکی یکپارچه، بسته بندی غذای آماده، بسته بندی سبز، ایمنی خودرو و حفاظت از محیط زیست برگزار می‌کند.

برخی از نکات برجسته عبارتند از:

  • CP Business Services (Yantai) انجمن توسعه صنعت خودروهای انرژی نو: اولویت بندی ایمنی، عمر باتری و انتخاب مواد” را سازماندهی خواهد کرد که در آن دیدگاه‌هایی را در مورد چشم انداز فعلی و روندهای آینده در صنعت خودروهای انرژی جدید به اشتراک خواهند گذاشت.
  • China Catering Brand Alliance، مجمعی را در مورد “روندها و کاربردهای جدید مصرف بسته بندی در تدارک مواد غذایی” برگزار خواهد کرد که عمیق تر به فرصت‌های مواد بسته بندی در تدارک مواد غذایی می‌پردازد.
  • مرکز تحقیقات مهندسی ملی تجهیزات نوین (National Engineering Research Center of Novel Equipment for Polymer Processing) به همراه China Plastic Film رویداد “عصر جدید انرژی: پیش به سوی کربن خنثی” را برگزار می‌کنند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا