اخبار

پیوندی شخصیت تاثیرگذار در صنعت پتروشیمی جهان شناخته شد

بسپار به نقل از نخست نیوز می نویسد، برای دومین بار یک ایرانی در فهرست ۴۰ شخصیت تاثیرگذار صنعت پتروشیمی جهان قرار گرفت.

 نشریه بین المللی تجارت محصولات شیمیایی ICIS چهل بازیگر مقتدر از بین مدیران اجرایی ارشد صنعت پتروشیمی جهان را که بیشترین تاثیر مثبت را بر شرکت ها و صنعتشان داشته اند معرفی کرده است که در این فهرست، مهندس محمد حسن پیوندی قائم مقام مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی ایران در رده بیستم بهترین مدیران جهان قرار گرفته است. پیش از او فقط یک بار مدیر دیگری از صنعت پتروشیمی ایران در این فهرست قرار گرفته بود که مهندس غلامحسین نجابت مدیرعامل اسبق شرکت ملی صنایع پتروشیمی ایران بود که در سال ۲۰۰۷ در این فهرست قرار گرفت.
در معرفی مدیران برتر پتروشیمی جهان در سال ۲۰۱۵ در معرفی محمد حسن پیوندی آمده است: محمد حسن پیوندی یک نام آشنا و بر سر زبانها در صحنه پتروشیمی ایران است. شرکت پتروشیمی ایران که در مالکیت دولت است مسیر رشد در ایران را تنظیم می کند و برنامه ریزی راهبردی و بلندمدت صنعت پایین دستی داخلی را رهبری می کند. پیوندی در کانون بسیاری از تصمیمات قرار دارد و مسوول پیشرفت سریع ظرفیت در حال رشد پتروشیمی ایران است. ایران قصد دارد تا ظرفیت تولید فرآورده های پتروشیمی خود را تا قبل از پایان این دهه به بیش از دو برابر ظرفیت کنونی که ۵۹ میلیون تن در سال است برساند تا تقاضای آسیا به ویژه چین را که بزرگترین مصرف کننده محصولات پتروشیمی ایران است و اروپا از زمانی که تحریمهای غرب برداشته شود، تامین کند. ایران {به تلاشهای خود} برای اینکه به یک صادرکننده عمده و اصلی اتیلن، پلی اتلین و متانول شود ادامه خواهد داد. یک واقعیت حتمی و قطعی است و آن اینکه زمانی که تحریم های ایران برداشته شود، که پیش بینی می شود در سال اینده {۲۰۱۶} باشد، ما بیشتر از پیوندی و دیدگاه وی برای صنعت پتروشیمی ایران خواهیم شنید.
شایان ذکر است ICIS دارای دفاتر متعددی در قاره های مختلف بوده و بزرگترین تهیه کننده اطلاعات بازار پتروشیمی در جهان است که شعبه ای از Reed Business Information بخشی از RELX Group است. فهرست امسال با همکاری شرکت مشاوره ای Korn Ferry تهیه شده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا