اخبار

پیوندی مدیرعامل تاپیکو: ظرفیت تولید پلی الفین کشور تا 5 سال آینده افزایش می یابد

بسپار می نویسد، هلدینگ تاپیکو قصد دارد اقدام به سرمایه گذاری و ساخت 2 طرح جدید پلی الفینی در سیراف و ماهشهر کند.


محمدحسن پیوندی مدیرعامل هلدینگ تاپیکو از بهره برداری پروژه پلی الفین سیراف و ماهشهر تا سال 2020 خبر داد و گفت: ظرفیت تولید محصولات پلی الفینی کشور تا 5 سال آینده افزایش خواهد یافت.
پیوندی درمورد برنامه های آینده مجموعه تاپیکو برای توسعه صنعت پتروشیمی خاطر نشان کرد : ما در حال برنامه ریزی برای ایجاد طرح های مختلف در صنعت پتروشیمی و نیز بنزین سازی هستیم که از میان آنها بهره برداری از پالایشگاه ستاره خلیج فارس در اولویت قرار دارد.
وی افزود: در نظر داریم از درآمد حاصل از پالایشگاه ستاره خلیج فارس، پروژه پتروالفین ماهشهر در فناوران و بعد پروژه سیراف را راه اندازی کنیم که بنا بر پیش بینی های صورت گرفته پروژه های پلی الفین شرکت تاپیکو تا سال 2020 به مرحله تولید می رسد. 
وی تصریح کرد: بر اساس تجربه مجتمع پتروشیمی اراک، این واحد را به گونه ای راه اندازی می کنیم که ورودی مجتمع میعانات گازی و خروجی محصولات الفینی باشد.

 شرکت سرمایه‌گذاری نفت و گاز و پتروشیمی تأمین (تاپیکو) یک شرکت سرمایه‌گذاری ایرانی است، که در زمینه صنایع پایین‌دستی نفت و گاز، صنایع شیمیایی و پتروشیمی، همچنین سرمایه‌گذاری و مدیریت بر مجتمع‌های پتروشیمی و کارخانجات شیمیایی فعالیت می‌کند. این شرکت، بزرگترین هلدینگ متعلق به شرکت سرمایه‌گذاری تأمین اجتماعی است.

منبع: نیپنا

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا