اخبار

چایناپلاس از گوانگجو می رود! جابجایی مکان و تاریخ Chinaplas از سال ۲۰۲۱

گروه ترجمه و تولید محتوا در بسپار/ایران پلیمر جابجایی هرساله نمایشگاه chinaplas بین شهرهای گوانگجو و شانگهای از سال آینده به پایان میرسد! برگزارکننده بزرگترین نمایشگاه پلاستیک اسیا (adsale) اعلام کرده است که این نمایشگاه در سال ۲۰۲۱ به جای گوانگجو در شهر شنژن برگزار خواهد شد.

این کلان شهر فناور در  جنوب شرقی استان گوانگدونگ واقع شده است و هنگ کنگ را به چین متصل می کند. دلیل این جابجایی کوچک بودن فضای مرکز نمایشگاهی China import and export fair pazhou complex در گوانگجو با توجه به اطلاعات سال ۲۰۱۹ اعلام شده است و این در حالیست که مساحت آن ۲۵۰٫۰۰۰ مترمربع است!

مرکز نمایشگاهی Shenzhen world exhibition and convention center در سال ۲۰۱۹ با مساحت ۴۰۰٫۰۰۰ مترمربع افتتاح شده است. به گفته adsale شنژن فضای کافی برای طرح توسعه آینده Chinaplas را فراهم می کند. علاوه بر مورد ذکر شده، موارد دیگری همچون امکانات بهتر برای شرکت های با تکنولوژی بالا در این شهر، با توجه به 5G، محاسبات ابری (cloud computing)، هوش مصنوعی و big data در این تصمیم اهمیت داشته اند. علاوه بر تغییر مکان ذکر شده، adsale عنوان کرده است که نمایشگاه Chinaplas 2021 به جای تاریخ سنتی و همیشگی آن یعنی اواخر اردیبهشت (May) در دور بعدی حدود یک ماه زودتر و در ۲۴ فروردین لغایت ۲۷ فروردین سال ۱۴۰۰ (13-16 April 2021) برگزار خواهد شد.

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا