اخبار

چرا مسه دوسلدورف بر سر توافق خود با ایران پلاست نماند؟

بسپار/ ایران پلیمر روز گذشته و در حاشیه نشست خبری ایران پلاست، محمد مقاره، مدیر اجرایی نمایشگاه  به سوال خبرنگار بسپار در خصوص بخش بین الملل نمایشگاه که در دوره های گذشته به مسه دوسلدورف (برگزارکننده معتبرترین نمایشگاه صنعت پلاستیک و لاستیک دنیا) سپرده شده بود، پاسخ داد.

آیا مسه دوسلدورف زیر تعهد خود زد؟ محمد مقاره گفت: در دو دوره ی گذشته ما توانستیم با شرکت مسه دوسلدورف به عنوان برگزار کننده ی نمایشگاه K  آلمان که بزرگترین نمایشگاه پلاستیک جهان است همکاری خوبی داشته باشیم که به واسطه ی همین همکاری در دوره ی یازدهم نمایشگاه بیش از 3400 متر فضا در اختیار مشارکت کنندگان خارجی قرار گرفت.

در سال گذشته با توجه به تغییرات صورت گرفته در عرصه ی بین المللی این شرکت برنامه ریزی ها و بازاریابی های خود را انجام داد ولی در نهایت اعلام کرد که با توجه به شرایط موجود این همکاری امکان پذیر نیست. اما این شرکت برای همکاری در دوره ی چهاردهم اعلام امادگی کرده و پس از ثبات در بازار و مشخص شدن چشم انداز آینده این همکاری ادامه پیدا خواهد کرد.

مضاف بر این که شرایط داخلی کشور مانند مشکلات در نقل و انتقالات پول و ممنوعیت واردات ماشین الات نیز مشکل آفرین هستند چرا که بیشتر شرکت کنندگان اروپایی فروشندگان ماشین الات هستند و ممنوعیت فروش ماشین الات انگیزه ی آن ها را برای شرکت در نمایشگاه کم رنگ کرده است. به هر حال نمایندگان شرکت مسه دوسلدورف در نمایشگاه حاضر هستند و ما برای دوره ی چهاردهم با آن ها مذاکراتی خواهیم داشت. با همه ی این تفاسیر پاویون کشور چین در یک غرفه ی 260 متری و کشور هند نیز در غالب یک پاویون کوچک در نمایشگاه برپاست. کشور ایتالیا هم دو نماینده و کشور ترکیه نیز یک نماینده در ایران پلاست دارد.

 

نمایشگاه ایران پلاست از 31 شهریور تا سوم مهرماه در محل دایمی نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار می شود. 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا