اخبار

چهارمین همایش بین المللی صنعت خودرو صبح امروز آغاز به کار کرد

بسپار می نویسد،چهارمین همایش بین المللی صنعت خودرو ایران با رویکرد فروش و خدمات پس از فروش به عنوان بزرگترین گردهمایی صنعت خودرو پس از برجام صبح امروز(یکشنبه) با حضور مقام های وزارت صنعت، معدن و تجارت و مسئولان و نمایندگان خودروسازان داخلی و خارجی در سالن همایش های برج میلاد آغاز بکار کرد.

چهارمین همایش بین المللی صنعت خودرو با حضور 400 شرکت خارجی آغاز به کار کرد.

در این همایش مدیران خودروسازی های بزرگ اروپایی و آسیایی از جمله پژو سیتروئن، اسکانیا، رنو و مدیران عامل انجمن قطعات خودرو ترکیه و رئیس هیات مدیره انجمن قطعات خودرو فرانسه حضور دارند.

نقش و سهم خدمات فروش و پس از فروش در ارتقای برند، زنجیره ارزش خدمات فروش و پس از فروش، رضایتمندی و وفاداری مشتریان خدامت فروش و پس از فروش و همچنین اقتصاد خدمات فروش و پس از فروش از مهمترین محورهای این همایش است.

در کنار این همایش، نمایشگاهی با حضور شرکت های خودروسازی داخلی و همکاران خارجی آنها در مساحتی به وسعت حدود چهار هزار و 500 متر مربع در سایت نمایشگاهی مرکز همایش های برج میلاد تهران برگزار شده است.

علاوه بر این، در حاشیه این همایش کارگاه های تخصصی متعددی با حضور مدیران داخلی و خارجی صنعت خودرو برگزار می شود.

تولیدکنندگان و واردکنندگان خودرو ایران و شرکت های معتبر خودروی جهان، تولیدکنندگان داخلی و خارجی قطعات و مجموعه های خودرو، انجمن های تخصصی فروش و خدمات پس از فروش و همچنین بانک ها و بیمه ها و شرکت های لیزینگ، مخاطبان این همایش دو روزه هستند.

 ساسان قربانی دبیر چهارمین همایش صنعت خودرو هفته گذشته در نشستی خبری اعلام کرد، فقط خودروسازان فرانسوی یک هیات 100 نفره را به این همایش اعزام می کنند.

وی ادامه داد: علاوه بر فرانسه، کشورهای ترکیه، آلمان، اسپانیا، ایتالیا، ژاپن، کره و چین نیز در همایش صنعت خودروی ایران حضور دارند.

منبع:ایرانا

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا