اخبار

چگونه فیلم هایی بسیار شفاف تر تولید کنیم؟

گروه ترجمه و تولید محتوا در بسپار/ ایران پلیمر شرکت Evonik دو محصول جدید خود را تحت عنوان‌های SPHERILEX®60AB و SPHERILEX®30AB به عنوان عوامل ضد انسداد معرفی کرده است. این عوامل به عنوان افزودنی‌های ضروری در تولید فیلم‌های پلاستیکی مورد استفاده قرار می‌گیرند و به تسهیل عملیات پیچیدن فیلم و بهبود کار با فیلم‌ها در طول فرایندهای بعدی کمک می‌کنند.

هر دو محصول با استفاده از فرایند جدیدی تولید می‌شوند که به تازگی ثبت اختراع شده است و به صورت همزمان امکان شکل‌دهی کروی ذرات، کنترل اندازه ذرات و محدود کردن توزیع اندازه ذرات را ممکن می‎‌کند.

  • SPHERILEX®60AB برای تولید فیلم‌های استاندارد مبتنی بر پلی‌اتیلن و پلی‌پروپیلن توسعه داده شده است؛
  • و SPHERILEX®30AB به صورت ویژه برای هر فیلم نازکی مانند فیلم‌های دوجهتی طراحی شده است.

ترکیب خواص این محصول که پیش‌تر به آن اشاره شد، به استفاده از این محصول به عنوان یک عامل انسداد در تولید فیلم‌های بسپاری از جنس PE، PP، PET و PA از طریق فرایند تولید دمشی کمک می‌کند.

شرکت Evonik یکی از پیشروان بازار تولید سیلیکا است. علاوه بر سیلیکای پودری با ذرات بسیار ریز AEROSIL® و سیلیکای پودری معمولی ULTRASIL®، SIPERNAT®، ZEODENAT® و SHERILEX®، این شرکت همچنین عوامل پوشش سطح را تحت عنوان ACEMATT® و AEROXIDE® تولید کرده است. به صورت کلی این شرکت ظرفیت تولیدی به اندازه 1 میلیون تن مترمکعب در سال برای تولید محصولات پایه سیلیکایی دارد.

 

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا