اخبار

ژاپن کارخانه های تولید پلاستیک خود در مالزی را گسترش می دهد

بسپار به نقل از نیپنا می نویسد، شرکت ژاپنی پلی پلاستیک برای گسترش کارخانه خود در مالزی و افزایش فروش جهانی خود در زمینه تولید رزین POM و PPS سرمایه گذاری می کند.


با توجه به افزایش تقاضا برای محصولات پلی پلاستیک در آسیای جنوب شرقی، این توسعه منجر به افزایش سودآوری برای شرکت شده و با حذف تعرفه های واردات در ژاپن سبب تقویت حضور این شرکت در بازار رقابتی می شود.

شرکت پلی پلاستیک چند روز گذشته اعلام کرد که برای گسترش کارخانه تولید ترکیبات پلاستیکی خود در مالزی توسط پلی پلاستیک آسیا اقدام کرده است. 

این مجموعه یک شرکت تابعه محلی واقع در کوالالامپور است. در این طرح توسعه مسئولان شرکت خواستار افزایش ظرفیت تولید سالانه به میزان 9هزار تن در کارخانه کوانتان در ایالت پاهانگ هستند. هنگامی که گسترش به اتمام برسد انتظار می رود که ظرفیت تولید سالانه این کارخانه به 35 هزار تن برسد. 

این توسعه منجر به ایجاد خطوط اضافی تولید ترکیبات  POM و PPS خواهد شد و پیش بینی می شود که پایان سال 2016 عملیات توسعه به پایان رسیده و در نهایت در اوایل سال 2017 به تولیدات پیش بینی شده برسد.

افزایش ظرفیت تولید ترکیبات پلاستیک نه تنها به نفع مشتریان در منطقه آسیا بلکه موجب تقویت سیستم عرضه نیز می شود و شرکت را به پاسخگویی هر چه بیشتر به تقاضاهای رو به رشد بازارهای اروپا و آمریکا قادر می سازد.

گروه پلی پلاستیک یک منبع بالای مهندسی پلاستیک است که کارخانه های اصلی آن در فوجی ژاپن؛ دافا در کائوسیونگ، تایوان، ونانتونگ در چین قرار دارد و دارای ظرفیت تولید ترکیبی مجموع 150،000 تن  در سال است. این شرکت همچنان به تلاش خود برای ارائه خدمات پایدار به مشتریان و افزایش رضایت مشتری ادامه خواهد داد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا