اخبار

ژل‌های سیلیکونی برای غلبه بر خروپف و یک خواب راحت!

گروه ترجمه و تولید محتوا در بسپار/ ایران پلیمر ​SilentSnore محصولی است که ادعا می‌کند خروپف را به شدت کاهش می‌دهد و امکان تنفس بهتری را فراهم می‌کند. خروپف زمانی اتفاق می‌افتد که راه عبور جریان هوا به بینی و دهان به صورت فیزیکی بسته می‌شود. باز کردن این مسیر سبب کاهش یا از بین رفتن خروپف می‌شود. این محصول به آرامی سوراخ‌های بینی را باز می‌کند و امکان عبور جریان هوا را فراهم می‌کند و علی‌رغم سایر محصولات موجود در بازار بسیار راحت و نرم است.

با استفاده از SilentSnore تنفس فرد به سرعت بهبود داده می‌شود و کمتر خروپف می‌کند. طراحی حلقه‌ای این ماده سیلیکونی سبب شده است که بدون بو، راحت و موثر باشد و با وجود مگنت‌های پزشکی داخل این نوار که در واقع شبیه‌سازی از اعصاب حسی هستند، در جای خود ثابت می‌شوند و خواب راحتی را فراهم می‌کنند. با افزایش سطح اکسیژن افزایش ورودی به ریه‌ها به واسطه استفاده از SilentSnore فرد خواب عمیق‌تری خواهد داشت. علاوه بر آن دانشمندان دریافته‌اند که خروپف کردن خود سبب کاهش کیفیت خواب می‌شود.

طراح این محصول نمونه‌های اولیه بسیاری از این محصول را برای چندین ماه مورد آزمایش قرار داده است تا مطمئن شود که SilientSnore راحت و 100% ایمن و غیرسمی است. این محصول از ژل سیلیکون گرید تجاری و دوستدار محیط زیست ساخته شده است، ضدباکتری است و برای تمیز کردن آن کافی است آن را در آب داغ قرار دهید و در زمانی که از آن استفاده نمی‌کنید آن را در محفظه نگهداری پلاستیکی قرار دهید.

طراحی این محصول به صورتی است که برای همه افراد، زن یا مرد یا بینی‌های بزرگ یا کوچک و حتا برای کودکان نیز مناسب است.

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا