اخباراخبار ویژه

کارخانه پارسیلون یک بار دیگر به مزایده گذاشته می‌شود

بسپار/ ایران پلیمرنماینده مردم خرم‌آباد و چگنی در مجلس شورای اسلامی گفت: با اتمام حسابرسی ویژه و تعیین ارزش سهام، کارخانه پارسیلون با ارزشی بالغ بر هزار میلیارد تومان در آینده‌ای نزدیک به مزایده گذاشته خواهد شد.

این گزارش را بخوانید

مهرداد ویسکرمی در گفت‌وگو با ایسنا در مورد آخرین وضعیت شرکت پارسیلون خرم‌آباد، اظهار کرد: از سال ۹۹ با تلاش‌هایی که انجام شده، هیات مدیره پارسیلون تشکیل و از یک سال پیش موضوع حسابرسی ویژه آن در دستور کار قرار گرفته است.

وی اضافه کرد: قرار بود این حسابرسی در شهریورماه آماده شود که به دلیل یک سری ابهامات به طول انجامید و با تشکیل مجمع عمومی گزارش حسابرسی ویژه ارائه خواهد شد.

نماینده مردم خرم‌آباد و چگنی در مجلس شورای اسلامی گفت: پس از رفع اشکالات، کارشناسان دادگستری کار خود را انجام و موضوع سهام پارسیلون را مشخص خواهند کرد.

ویسکرمی بیان کرد: به طور مشخص یکی از مشکلات شرکت پارسیلون مبهم بودن بدهی‌ها، طلب‌ها و دارایی‌های آن بود که با این حسابرسی و تعیین سهام، سهام مالکان و طلبکاران مشخص می‌شود که هر کدام سهامشان چقدر است؟ ارزش این کارخانه و دارایی‌های آن چقدر است؟

وی اضافه کرد: پس از اجرای این مرحله به زودی کارخانه پارسیلون به مزایده گذاشته می‌شود.

نماینده مردم خرم‌آباد و چگنی در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه کارخانه پارسیلون با در اختیار قرار گرفتن یک سرمایه‌گذار توانا می‌تواند به یکی از شرکت‌های تولیدی در محل فعلی پارسیلون تبدیل شود.

ویسکرمی عنوان کرد: کارخانه قبلی به میزان محدودی قابلیت راه‌اندازی خواهد داشت اما آنچه که به آن امیدواریم این است که سرمایه‌گذار جدید ورود پیدا کند و با توجه به وجود خطوط نفت، گاز و میعانات که از مسیر پارسیلون عبور می‌کند، شرایط خاصی را ایجاد کرده که این کارخانه به منطقه ویژه اقتصادی تبدیل و پس از به مزادیه گذاشته شدن و سرمایه‌پذاری بخش خصوصی ۱۰۰ ها فرصت شغلی ایجاد شود.

وی گفت: البته این موضوعات منوط به به این است که سرمایه‌گذار رغبت داشته و به استان بیاید.

نماینده مردم خرم‌آباد و چگنی در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: این کارخانه دارای ارزش خالص یک هزار میلیارد تومانی بوده و با وجود سرمایه‌گذار توانا و قوی می‌توان تولید و اشتغال را در استان توسعه داد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا