اخبار

کار در خانه تنها به معنی سرکار نبودن نیست بلکه به معنی همیشه سرکار بودن است!/ مهندسان فورد با کار در منزل تولید Mustang Mach-E را روی برنامه نگه داشتند

گروه ترجمه و تولید محتوا در بسپار/ ایران پلیمر پروژه  Mustang Mach-E فورد با رسیدن به تنظیمات و آزمایشات نهایی به سرعت درحال رسیدن به خط پایان است و این درحالیست که مهندسان این شرکت به دلیل شیوع کرونا در خانه‌های خود زندانی شده‌اند. خوشبختانه برای فورد و برای کسانی که در انتظار Mach-E هستند مهندسان کماکان در حال کار برروی این پروژه هستند. درحقیقت آنها درحال یادگیری درسی هستند که کسانی که در منزل کار می کنند در طول سالها اموختند: کار در خانه به معنی سرکار نبودن نیست بلکه به معنی همیشه سرکار بودن است.
علیرغم اینکه کار کردن یکسره از صبح زود تا دیروقت شب به دلیل تفاوت ساعتها در نقاط مختلف دنیا و تماس های احتمالی، می تواند آسیب‌زننده باشد مدیر بخش مهندسین Mustang Mach-E٬Rob Iorio اعلام کرده است هنوز به پیشرفت ادامه می دهیم و درحال یافتن درست‌ترین روش هستیم.
درحالی که احتمالا هرگز احساس دلتنگی نسبت به ترافیک رفت و برگشت به دفتر نخواهیم داشت. 
Aleyna Kapur کالیبراتور این پروژه آشنایی بیشتری با کار کردن خارج از دفتر دارد. به عنوان مثال لازمه آزمایشات هوای سرد و گرم، سفر کالیبراتورها به مناطقی با هوای مناسب آزمایش است. او می گوید در کالیبراسیون پیشرانه‌ها تست‌های زیادی خارج از دفتر انجام می شود. در نتیجه ما کاملا آماده برای اداره کردن کارها از مکان‌ مختلف هستیم.
ویدیو کنفرانس Zoom  این روزها بسیار در اخبار شنیده شده اما فورد بیشتر از Cisco WebX و نرم‌افزار‌ ِYummer برای مکالمات استفاده می کند که از حواس پرتی‌ها و مزاحمت‌های  zoom-bombingدر آنها خبری نیست. همچنین افراد می توانند ویدئو ها و عکس‌های خود را از طریق سایت‌های اشتراک فایل رد و بدل کنند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا