اخبار

کتاب تغییرات بزرگ جهان تا سال 2050 روانه بازار شد/ 20 ابرتغییر کدام ها هستند؟

اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی تهران با مجوز رسمی موسسه مطالعاتی اکونومیست کتاب معتبر “تغییرات بزرگ جهان تا سال 2050” را منتشر و روانه بازار کرد.


 این کتاب توسط سرشناس ترین محققان و روزنامه نگاران موسسه اکونومیست تهیه شده و به پیش بینی وضعیت اقتصاد جهان تا سال 2050 می پردازد. برهمین اساس کتاب « تغییرات بزرگ جهان تا سال 2050» در چهار فصل، 20 ابرتغییر را به قلم 20 نویسنده پیش بینی می کند. این کتاب در دسته معدود آثار اقتصادی به شمار می آید که طی سال‌های گذشته چندین بار توسط موسسه مطالعاتی اکونومیست تجدید چاپ شده‌است. کتاب مورد نظر سعی دارد با نگاهی فراگیر و براساس تحلیل آماری به پیش بینی تحولات مهم جهان تا چند دهه آینده بپردازد. بر همین اساس ویراستار این کتاب در مقدمه آن چنین می نویسد:« هدف این کتاب نگاهی به آینده است. قصد داریم ببینیم این پیشرفت‌ها و توسعه‌ها چگونه جهان 2050 را شکل می‌دهند. البته این یک هدف بسیار بلندپروازانه است. جالب است که پیش بینی 2050 ساده‌تر از پیش بینی یک هفته یا یک سال آینده است. برخی جنبه‌های مهم چند دهه آینده را می توان با اطمینان کامل پیش بینی کرد. »

اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی تهران این کتاب با تخفیف 40 درصدی در اختیار اعضای خود قرار می دهد. علاقه‌مندان می‌توانند از طریق شماره تلفن 66951880 این کتاب را تهیه کنند.


نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا