اخبار

کل محصولات پتروشیمی شهید تندگویان در داخل عرضه می‌شود/ 10 درصد افزایش تولید

بسپار / ایران پلیمر به نقل از پتروشیمی شهید تندگویان، سیدرضا قاسمی‌شهری در جریان بازدید مدیرعامل بانک تجارت از این مجتمع با اشاره به محصولات متنوع پتروشیمی شهید تندگویان اظهار کرد: با وجود محدودیت‌ها و مشکلات ناشی از تحریم و شیوع ویروس کرونا، کارشناسان شرکت دستاوردهای بسیار ارزشمندی را از ابتدای امسال تاکنون داشته‌اند که از جمله آنها می‌توان به افزایش ۱۰ درصدی تولید در هفت ماه امسال نسبت به مدت مشابه پارسال، بومی‌سازی قطعات و تجهیزات، ثبت رکوردهای تازه تولید و تنوع سبد محصولات اشاره کرد.

وی، عرضه همه محصولات این شرکت به بازار داخلی را همسو با حمایت از تولید ملی دانست.

مدیرعامل پتروشیمی شهید تندگویان تصریح کرد: بی‌شک همراهی و همکاری بانک تجارت که از بانک‌های موفق و سرآمد در حمایت از صنعت کشور به‌ویژه صنعت پتروشیمی است، نقش ویژه‌ای در دستیابی به این موفقیت‌ها داشته که از همکاری صمیمانه همه زحمتکشان این بانک به‌ویژه مدیرعامل و اعضای هیئت مدیره قدردانی می‌کنم.

هادی اخلاقی فیض‌آثار، مدیرعامل بانک تجارت نیز در این دیدار با اشاره به همکاری‌های گسترده این بانک و پتروشیمی شهید تندگویان از آمادگی بانک تجارت برای پشتیبانی بیشتر از فعالیت‌های این شرکت به‌ویژه در زمینه تولید و تحقیقات خبر داد.

وی افزود: پتروشیمی شهید تندگویان در عرصه نوآوری و تحقیق از شرکت‌های پیشرو و سرآمد پتروشیمی است و تنوع محصولات آن در سال ۱۴۰۰، همچنین تولید گرید چادر مشکی و دیگر گریدها در سال ۹۹ از جمله دستاوردهای مثال‌زدنی و ستودنی آن است.

مدیرعامل بانک تجارت اظهار امیدواری کرد با همت و پشتکار نیروهای جوان این شرکت شاهد پیشرفت روزافزون آن در زمینه‌های گوناگون تولید، محیط زیست و نوآوری باشیم.

 

منبع: نیپنا

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا