اخبار

کمیسیون صادرات انجمن ملی صنایع پلاستیک ایران از سه تن از همراهان خود قدردانی کرد

خبرنگار بسپار می نویسد، کمیسیون صادرات انجمن ملی صنایع پلاستیک و پلیمر ایران  در  نشستی در اتاق بازرگانی صنایع، معادن و کشاورزی ایران  که در روز دوشنبه (مورخ 22 خرداد 1396) برگزار شد، ضمن ارایه گزارشی از برگزاری نمایشگاه افغان پلاست به متولی گری این انجمن از سه تن از همراهان این کمیسیون در دوایر دولتی قدردانی کرد. 

در ابتدا دکتر سعید ترکمان رئیس کمیسیون صادرات، به اخبار کاهش چشمگیر صادرات پتروشیمی ایران به دلیل تغییر سیاست های دولت چین اشاره کرد. وی این امر را دلیلی بر کاهش قیمت محصولات پتروشیمی در بازار ایران اعلاک کرد و دسترسی به مواداولیه را برای تولیدکنندگان ایرانی سهل‌تر برشمرد. 

گزارش برگزاری اولین دوره نمایشگاه افغان‌پلاست توسط خانم علیرضایی ارائه شد. در این نمایشگاه که در تاریخ 12 الی 15 اردیبهشت 96 به همت انجمن ملی صنایع پلاستیک و اتاق تجارت برگزار شد، حضور در بازارهای هدف و بسط صادرات غیرنفتی با حضور و مشارکت و ایجاد نمایشگاه فرصت حضور برای شرکت های بزرگ داخلی و شرکت کنندگانی از کشورهای چین، پاکستان و ترکیه مورد نظر قرار گرفته بود.

در انتهای این نشست لوح تقدیری برای قدردانی از همکاری های همیشگی با انجمن ملی صنایع پلاستیک و پلیمر به خانم‌ ها: مهندس کیمیایی از وزارت صنعت، معدن و تجارت و کاموسی از سازمان توسعه تجارت و آقای مهندس کیانی از شرکت ملی صنایع پتروشیمی تقدیم شد.

[EasyDNNnewsLink|372]


نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا