اخبار

کنفرانس بین المللی لوله های پلی الفینی روزهای 25 و 26 خردادماه برگزار می شود/ در نشست خبری چه گذشت؟

بسپار/ ایران پلیمر نشست خبری نخستین کنفرانس بین المللی لوله های پلی الفینی که به همت انجمن تولیدکنندگان لوله و اتصالات پلی اتیلن در روزهای 25 و 26 خردادماه جاری در هتل المپیک تهران برپا می شود، برگزار شد. روز پنج شنبه رییس هیات مدیره انجمن یاد شده، دبیر اجرایی کنفرانس علیرضا صحاف امین و عضو کمیته علمی کنفرانس در حضور خبرنگاران رسانه های تخصصی و چند خبرگزاری در خصوص این کنفرانس صحبت کردند.

علیرضا صحاف امین در این نشست خبری گفت: در حوزه لوله های پلی اولفینی 4 حوزه ساختمان، کشاورزی، آب و فاضلاب و گازرسانی شهری حوزه های کاربردی است. در این کنفرانس در پنل های مدیریتی و اقتصادی با توجه به پیشامد کرونا و شرایط تحریم، تبدیل این شرایط به فرصت در این حوزه ها بررسی خواهد شد .

همچنین چند پنل خارج از تولید مانند نصب و کارگزاری، محیط زیست، جوشکاری و کاربردهای جدید پلی اولفین ها برای بحث و تباادل نظر بیشتر برگزار خواهد شد.

این کنفرانس با رویکرد ارایه مقلات علمی، برگزاری کارگاه ها و همچنین نمایشگاه جانبی طرح ریزی شده است.

ساختار برگزاری این کنفرانس شامل چهارده محور و موضوع متکی به صنعت است که زنجیروار در ارتباط با یکدیگر هستند: نوآوری های مواد اولیه، نوآوری ماشین آلان و تکنولوژی های تولید، نوآوری های مستربچ و افزودنی ها برای کاربرد خاص، تضمین کیفیت و ارزیابی انطباق، تجهیزات آزمایشگاهی و آزمون های کیفی جدید، فرصت های توسعه صادرات در شرایط تحریم و بیان نمونه های موفق، تحلیل اقتصادکلان و زنجیره ارزش حاکم در صنعت، استفاده در سیستم های آبیاری مدرن و بخش کشاورزی،استفاده در صنعت آب و فاضلاب (خطوط اصلی و شبکه های توزیع، استفاده در سیستم تاسیسات ساختمان، آزمون بهداشتی لوله های پلیمری جهت استفاده در کاربرد آب شرب انسانی با توجه به استاندارد ملی و امکان سنجی انجام آن در ایران، استفاده در شبکه های گاز رسانی(خطوط اصلی و شبکه های توزیع)، نصب کارگذاری و اجرای لوله های پلی اولفینی(باید و نباید ها، ردیابی لوله های مدفون پلیمری(استاندارد ها و روش ها)، محیط زیست و بازیافت لوله های پلی اوفلینی(چالش ها و فرصت ها)، جوشکاری استاندارد، دستگاه های جوش و روش های اتصالی، کاربرد های جدید لوله های پلی اولفینی

وی همچنین گفت: در این کنفرانس حدود 64 مقاله در دو سالن اصلی و فرعی به صورت همزمان ارایه می شود. پیش بینی می کنیم 400 نفر مخاطب این سالنها باشند.

هدف از برگزاری این کنفرانس احساس نیاز صنعت لوله به همکاری با صنایع بالادستی و پایین دستی و تمامی ارکان دست درکار این حوزه است و فکر می کنیم این صنعت به بستر گفتمانی به صورت سالانه یا دو سالانه نیاز داشت که موضوعات و چالش های صنعت روز در آن مطرح و با همکاری اعضای زنجیره ارزش برای آن راه حل جستجو و در جهت حل آنها گام برداشته شود

علاقمندان می توانند جهت ثبت نام در کنفرانس به پایگاه اینترنتی کنفرانس به نشانی www.ippfaconf.ir مراجعه کنند.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا