اخبار

کنفرانس صادرکنندگان ایران و افغانستان فردا برگزار می شود

 

بسپار می نویسد، کنفرانس صادرکنندگان ایران-افغانستان با حضور روسای اتاق بازرگانی ایران و افغانستان، رایزنان بازرگانی این دو کشور و مدیران و فعالان صادراتی در تاریخ ۴ شهریور ماه ۱۳۹۵ در محل سالن شهید چمران دانشگاه تربیت مدرس برگزار می شود.


اهمیت حفظ بازارهای صادراتی ایران در سطح جهان با عبور از شرایط تحریم دوچندان شده است؛ همچنین دستیابی به بازارهای بیشتر و افزایش سهم ایران در تجارت جهانی موضوع دیگری است که در چارچوب سیاست های اقتصاد مقاومتی نیز تحت عنوان برون نگری اقتصاد بر آن تاکید شده است. تحقق این مهم نیازمند ارتقای سطح تخصص، دانش و آگاهی در امور تجاری و اقتصادی کشور می باشد.

شرکت صادراتی زودل در راستای توسعه صادرات غیرنفتی سلسله کنفرانس هایی را باحضور گسترده تجار، بازرگانان، تولیدکنندگان، فعالان و مدیران اقتصادی برگزار می نماید. توسعه صادرات به کشورهای همسایه و جاده ابریشم محور فعالیت های زودل است و لذا این شرکت پتانسیل بازارهای هدف، راهکارهای قانونی، حمل و نقل، مبادلات ارزی، بازاریابی، مشکلات و راه حل های موجود برای تقویت صادرات به این بازارها را مورد بررسی قرار می دهد. در ادامه فعالیت های این شرکت، کنفرانس صادرکنندگان ایران-افغانستان با حضور روسای اتاق بازرگانی ایران و افغانستان، رایزنان بازرگانی این کشور و مدیران و فعالان صادراتی در تاریخ 4 شهریور ماه 1395 در محل سالن شهید چمران دانشگاه تربیت مدرس برگزار می گردد.

براساس اعلام برگزارکننده این همایش تجاری، سفیر جمهوری اسلامی ایران در افغانستان، نائب رئیس اول اتاق بازرگانی ایران، رئیس هیئت مدیره اتاق مشترک بازرگانی ایران و افغانستان، رییس هیات مدیره و مدیرعامل صندوق ضمانت صادرات و مدیر عامل بانک توسعه صادرات ایران و برخی دیگر از مسئولین و صاحب نظران حوزه تجارت در این همایش تخصصی سخنرانی خواهند کرد.

محورهای اصلی کنفرانس صادرکنندگان ایران-افغانستان به شرح زیر عنوان شده است:

  • بررسی راهکارها و ظرفیت های صادرات به افغانستان
  • بررسی چالش ها و مشکلات صادرکنندگان ایرانی در افغانستان
  • نقش اتاق مشترک بازرگانی ایران و افغانستان در توسعه صادرات
  • چگونگی بهره مندی شرکت های SME ایرانی از اینترنت برای ورود به بازارهای بین المللی
  • اعتبارسنجی خریداران خارجی و ارزیابی ریسک های موجود در کشور افغانستان
  • بررسی مسائل بانکی، حمل و نقل، گمرک

بدینوسیله از مخاطبان دعوت می شود با ثبت نام اینترنتی در سایت مربوطه در همایش تخصصی صادرات به افغانستان حضور یابند. همچنین می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر با دبیرخانه کنفرانس با شماره 8 -88704677-021 تماس حاصل نمایید. 


نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا