اخبار

چهاردهمین سمینار بین المللی ISPST هم مجازی و تحت پلتفرم Adobe Connect برگزار می شود + برنامه سخنرانی ها

بسپار/ ایران پلیمر بیست و یک و بیست و دوم آبان ماه، چهاردهمین سمینار بین المللی علوم و تکنولوژی پلیمر توسط دانشکده مهندسی شیمی دانشگاه تربیت مدرس به صورت مجازی برگزار خواهد شد.

این سمینار که به دلیل همه گیری ویروس کووید 19 مجبور به برگزاری به شکل آنلاین شده است، در پلتفرم adobe connect  و در شش room برگزار خواهد شد. پنج سالن سخنرانی و یک سالن مختص ارایه پوسترها خواهد بود.

این سمینار با سخنرانی Sabu Thomas آغاز و با سخنرانی Manfred Wilhelm از آلمان پایان می یابد. بین این دو سخنرانی planary در مجموع 38 سخنرانی کلیدی و 80 سخنرانی علمی با حضور 19 گروه خارجی از کشورهای مختلف در 5 اتاق مجازی ارایه خواهد شد. 270 سخنرانی هم به شکل پوستر ارایه می شوند.

19 گروه خارجی از کشورهای هندوستان، هلند، چین، آمریکا، کانادا، بلژیک، ایرلند، آلمان قزاقستان، ترکیه، ..در این سمینار که بزرگترین رویداد علمی کشور در حوزه پلیمر ها به شمار می رود، شرکت کرده و سخنرانی خواهند کرد.

این دوره به دلیل آنلاین شدن، نسبت به سیزده دوره قبل با استقبال بسیار زیاد محققان خارجی مواجه شده است. به برترین مقاله های صنعتی و کاربردی در این سمینار جایزه نقدی اهدا می شود و برترین مقاله های علمی در مجله IPJ به چاپ می رسند.

برنامه سخنرانی ها را می توانید اینجا ببینید: برنامه سمینار ISPST

برای ثبت نام و اطلاعات بیشتر اینجا کلیک کنید.

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا