اخبار

اختصاصی بسپار/ کوپلیمر الفین چرخه ای شرکت TOPAS، گواهی نامه ی بازیافت پذیری اروپا را دریافت کرد

گروه ترجمه و تولید محتوا در بسپار/ایران پلیمر شرکت پلیمرهای Topas اعلام کرد که گواهی نامه ی مواد بازیافت پذیر اروپا را برای محصول کوپلیمر الفین چرخه ای (COC) خود دریافت کرده است. این گواهی توسط آزمایشگاه مستقل پژوهشگاه cyclos-HTP واقع در شهر آخن آلمان صادر می شود.
رزین تولیدی شرکت Topas اولین رزین الفین چرخه ای در صنعت است که قابلیت بازیافت دارد و می توان از آن به همراه PE و PP برای تولید فیلم و یا قالب گیری تزریقی استفاده کرد.
Wilfried Hatke، مدیر تجارت و فروش این شرکت بیان می کند، طراحی این ماده پیشرفت بزرگی برای این نام تجاری به حساب می آید. COC یک نیروی محرکه برای شرکت است و فرصت های زیادی در صنایع دیگر برای شرکت ایجاد می کند. برچسب های جمع شونده ای که برای تزیین فضا به کار می روند و یا فیلم های سد کننده بر پایه ی پلی الفین ها و تولید کیسه های قابل بازیافت از جمله ی این حوزه ها هستند.
نتایج به دست آمده توسط پژوهشگاه cyclos-HTP نشان می دهد COC می تواند به عنوان ماده ای ارزشمند به همراه LDPE، مخلوطی از پلی الفین ها و پلی پروپیلن مورد استفاده قرار بگیرد. فرمولاسیون های PE و PP که به وسیله ی COC اصلاح می شوند نیز به طور کامل قابل بازیافت خواهند بود.
به علاوه، با توجه به این موضوع که بسته بندی های چند لایه معمولا شامل PET، PA یا سایر انواع پلیمر است، COC می تواند با توجه به میزان چغرمگی و ویژگی های سدکنندگی که دارد، به تولید محصولاتی جذاب، پربازده و کاملا قابل بازیافت کمک کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا