اخبار

گرانول معصوم TPE و TPV های بر پایه SBS، SEBS و EPDM را در کشور تولید کرد

بسپار/ ایران پلیمر گرانول معصوم بیش از دو دهه است در زمینه ی تولید انواع آمیزه ها (کامپاند)های PVC برای صنایع خودرو، پزشکی و لوازم خانگی فعال است. این شرکت، اخیرا” و پس از دو سال اجرای برنامه های تحقیق و توسعه ای و خریداری ماشین الات جدید موفق به تولید TPEو TPV هایی بر پایه ی SBS، SEBS و EPDM  با انواع سختی ها شده است.

محمود مفیدی شمیرانی، در مصاحبه ای اختصاصی با گروه رسانه ای بسپار، ضمن اعلام تولید انبوه این مواد در مجموعه ی گرانول معصوم گفت: گرانول معصوم پس از شناسایی نیاز بازار به این مواد با اجرای برنامه های توسعه ای خود موفق به راه اندازی خط تولیدی برای این مواد اولیه در کشور شده است که پیشتر کاملا” وارداتی بودند. گرید های این مواد در صنایعی همچون تولید کفش، خودرو و صنایع بهداشتی و پزشکی و سیم و کابل و … کاربرد دارند و در حال حاضر ظرفیت تولید این مجموعه برای تولید TPE، 8000 تن در سال و برای TPV، 4000 تن در سال است که برطبق هدف گذاری های از پیش تعیین شده تا تیرماه سال 99 این ظرفیت به دوبرابر میزان فعلی ارتقا خواهد یافت.

مفیدی در رابطه با بازار مصرف این مواد نیز گفت: بلافاصله بعد از تولید این مواد، بسیاری از شرکت ها برای دریافت نمونه و خرید اقدام کردند و از این حیث با استقبال خوبی مواجه بوده ایم. ضمن این که تیم بازاریابی ما نیز برای اطلاع رسانی تولید این مواد برای نخستین بار در کشور فعالیت گسترده ای را آغاز کرده است. با توجه به این که کشور ترکیه در این عرصه فعالیت گسترده ای دارد بعید است که بتوانیم سهمی از بازار مصرف ترموپلاستیک الاستومر های این کشور داشته باشیم اما بنا داریم تا این مواد را به حوزه ی آسیای میانه (CIS) که از قبل جزو بازار های صادراتی ما بوده، عرضه کنیم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا