اخباراخبار ویژه

گروه رسانه ای بسپار معرفی کرد: چهره های فرهیخته و صنعتی بسپاری سال 1402

بسپار/ ایران پلیمر گروه رسانه ای بسپار هشتمین دوره اعطای جوایز “بسپاری سال” را برگزار و چهره های دانشگاهی و صنعتی منتخب را در دو گروه علوم و صنایع پلیمر و علوم و صنایع پوشش معرفی کرد.

 

photo ۲۰۲۴ ۰۳ ۱۲ ۱۲ ۴۵ ۴۶
photo ۲۰۲۴ ۰۳ ۱۲ ۱۲ ۴۵ ۴۶

 

در گروه پوشش

چهره صنعتی بسپاری سال 1402
محسن حاجی بابا

photo ۲۰۲۴ ۰۳ ۱۲ ۱۱ ۴۳ ۴۴

از خانواده ای صنعتگر، بازرگان و نام آشنا در صنعت و تجارت کشور. کار را از 1350 آغاز کرده است. ورود او به صنعت تولید رزین ایران از 1378 رقم خورده. او مجری بزرگترین طرح توسعه تولید رزین در کشوردر مجموعه رزیتان است. در زمان مدیریت او ظرفیت تولید این واحد مدرن رزین سازی کشور از 20 هزار تن به 65 هزار تن رسید. فعال تشکلی در انجمن های تولیدکنندگان رنگ و رزین ایران، رزین های صنعتی ایران، انجمن علمی ریخته گران، مدیران صنایع، عضو هیات نمایندگان اتاق تهران و ایران و … .
صادرکننده نمونه ملی در ادوار مختلف، مدیر نمونه کشوری و چهره ماندگار صنعت.

عنوان چهره صنعتی بسپاری سال (در بخش پوشرنگ) از سوی هیات داوران گروه رسانه ای بسپار به خاطر یک عمر تلاش ثمربخش در صنعت رزین کشور اهدا می شود به: محسن حاجی بابا.

 

چهره فرهیخته بسپاری سال 1402
طاهره سماعی یکتا

photo ۲۰۲۴ ۰۳ ۱۲ ۱۱ ۴۳ ۴۱

بعید است دانشجویان و دانش آموختگان مهندسی پلیمر در دانشگاه صنعتی امیرکبیر در طول 30 سال یعنی از بدو تاسیس این رشته در کشور تا کنون، او را به یاد نیاورند. او دانش آموخته کارشناسی ارشد مهندسی علوم و تکنولوژی رنگ است. در طول سالیان مدرس آزمایشگاه های ساخت رنگ و کنترل کیفیت روکش های سطح بوده، مسوول آموزش، مسوول تحصیلات تکمیلی، مسوول کارآموزی و بالاخره معاون مالی، اداری و پشتیبانی دانشکده مهندسی پلیمر و رنگ در پلی تکنیک بوده است، اما او بیش از همه اینهاست.
تصور انجام امور اجرایی دانشکده به راستی بدون او ممکن نیست، چنانکه خود می گوید، او 31 سال در دانشکده مهندسی پلیمر و رنگ فقط کار نکرده، بلکه با نشاط، زندگی کرده است، نشاطی که حتما دانشجویان و دانش آموختگانی که با او در ارتباط بوده اند، سهمی از آن به فراخور حال داشته اند.

عنوان چهره فرهیخته بسپاری سال 1402 (در بخش پوشرنگ) از سوی هیات داوران گروه رسانه ای بسپار به خاطر یک عمر خدمت صادقانه در دانشگاه اهدا می شود به: طاهره سماعی یکتا.

 

 

در گروه بسپار

 

چهره فرهیخته بسپاری سال 1402
دکتر سعید بازگیر

photo ۲۰۲۴ ۰۳ ۱۲ ۱۱ ۴۳ ۴۱ (2)

استاد تمام، عضو هیات علمی و رییس دانشکده مهندسی شیمی، نفت و پلیمر واحد علوم و تحقیقات دانشگاه آزاد، مدرس دروس کارشناسی و تحصیلات تکمیلی رئولوژی پلیمر، مهندسی کامپوزیت، خواص فیزیکی و مکانیکی پلیمرها، انتقال حرارت، مکانیک سیالات، فرآیند پلیمرهای پیشرفته، فرآیند کامپوزیت، روش های اصلاح پلیمرها، تولید و فرآیند نانوکامپوزیت های پلیمری و … . دارای مقالات متعدد در نشریات علمی و کنفرانس های ملی و بین المللی در حوزه های نانومواد، نانوکامپوزیت های پلیمری، ابرجاذب ها، ترموپلاستیک الاستومرها، فرآیند پلیمرها و … .

عنوان چهره فرهیخته بسپاری سال 1402 (در بخش بسپار)
از سوی هیات داوران گروه رسانه ای بسپار به خاطر یک عمر فعالیت آکادمیک و تربیت نسلی از دانش آموختگان کارآمد در مهندسی پلیمر کشور اهدا می شود به: دکتر سعید بازگیر.

 

 

چهره صنعتی بسپاری سال 1402
برمک قنبرپور

photo ۲۰۲۴ ۰۳ ۱۲ ۱۱ ۴۳ ۳۸

او یک سمپادی، دانش آموخته مهندسی مکانیک (دانشگاه علم و صنعت)، مهندسی صنایع، مدیریت منابع انسانی، تحلیل داده های مدیریت و DBA از دانشگاه های سوئد و کانادا است. عضو هیات مدیره و قائم مقام مدیرعامل در مجتمع پلاستیک طبرستان و عضو هیات مدیره و مدیرعامل فراصنعت طبرستان است. دارنده ثبت اختراع در طراحی و ساخت اولین ماشین قالب گیری دورانی پلاستیک در ایران و در کنار دو ثبت اختراع دیگر، 28 طرح صنعتی ثبت شده دارد. عناوین متعدد کتاب و مقالات تخصصی از وی منتشر شده و در برخی شرکت های تولیدی دیگر از جمله افراجم پلاست طبرستان، کشت و صنعت پرا و پلاستیک مکران سیراب و صنایع غذایی ترخوش عضو هیات مدیره است.
او فعال تشکلی در انجمن های تخصصی در تهران و مازندران و عضو هیات نمایندگان و کمیسیون صنایع اتاق ایران است. وی به دفعات به عنوان مدیر برتر کشوری و واحد تحت مدیریت او به عنوان واحد نمونه تولیدی شناخته شده است.

عنوان چهره صنعتی بسپاری سال 1402 (در بخش بسپار) از سوی هیات داوران گروه رسانه ای بسپار به خاطر تلاش ها و فعالیت های ثمربخش او در صنعت پلیمر کشور اهدا می شود به: برمک قنبرپور.

 

چهره صنعتی بسپاری سال 1402
امیدرضا صدر یزدی

photo ۲۰۲۴ ۰۳ ۱۲ ۱۱ ۴۶ ۰۰

او دانش آموخته مهندسی پلیمر از دانشگاه صنعتی امیرکبیر و کارشناسی ارشد همین رشته از دانشگاه تهران است. از سال 1378 تا امروز در هلدینگ پارت لاستیک به عنوان کارشناس و مدیر بخش های مختلف مشغول به کار بوده است. این گروه صنعتی در سال 1360 آغاز به کار کرده و هم‌اکنون با بیش از 5000 نفر همکار، در قالب بیش از 17 واحد صنعتی و خدماتی مستقل مشغول نقش آفرینی در عرصه اقتصاد کشور است.
وی مدیر کارخانه کامپاندینگ لاستیک، مدیر مهندسی محصول، مدیر واحد چسب و رنگ، مدیر کارخانه تولید قطعات قالبی (کامپوزیت های لاستیک + فلز/ پلاستیک)، مدیر کارخانه تولید قطعات اکسترودری (با پخت پیوسته) و …  … در این هلدینگ بوده است.

عنوان چهره صنعتی بسپاری سال 1402 (در بخش بسپار) از سوی هیات داوران گروه رسانه ای بسپار همچنین به خاطر بیش از 20 سال وفاداری حرفه ای و مدیریت علمی و کارآمد اهدا می شود به: امیدرضا صدر یزدی.

بیشتر بخوانید

 

منتخبین سال 1402 در گروه بسپار

چهره فرهیخته بسپاری سال: دکتر سعید بازگیر

چهره صنعتی بسپاری سال: دکتر برمک قنبرپور/ امیدرضا صدر یزدی

 

منتخبین سال 1402 در گروه پوشرنگ 

چهره فرهیخته بسپاری سال: مهندس طاهره سماعی یکتا

چهره صنعتی بسپاری سال: محسن حاجی بابا

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا