اخبار

ساعت بازدید از ایران پلاست 8 تا 15/ بانک ها، بورس و موسسات مالی به ایران پلاست می آیند

بسپار/ایران پلیمر به گزارش ستاد خبری نمایشگاه ایران پلاست، در دومین نشست شورای سیاست گذاری شانزدهمین دوره نمایشگاه ایران پلاست درباره موضوعات تعیین تاریخ ثابت برای برگزاری نمایشگاه ایران پلاست در سال های آینده، دعوت از هیئت ها و بازرگانان خارجی با همکاری تشکل ها جهت حضور در ایران پلاست و جانمایی غرفه ها و ساعات کار ایران پلاست شانزدهم، بحث و تصمیم گیری شد.

به گفته مدیر ایران پلاست، پیش ثبت نام کنندگان در مجموع درخواست فضای 65 هزار متر مربعی را ارائه داده اند، که ما حدود 29 تا 30 هزار متر مربع در اختیار داریم و باید این موضوع مدیریت شود.

بنوی در ادامه از وعده سازمان توسعه تجارت برای تثبیت یک تاریخ ثابت برای برگزاری سالانه نمایشگاه ایران پلاست خبر داد.

به گفته وی یکی از مطالبات تشکل ها، ارائه سالن اختصاصی به آنهاست تا اعضایشان در یک سالن جانمایی شوند که این خواسته همچون دوره های پیشین انجام می شود.

وی همچنین از تشکل ها درخواست کرد تا درخصوص دعوت از هیئت ها و بازرگانان خارجی، همکاری لازم را داشته باشند و اطلاعات افراد و هیئت های مورد نظر را جهت دعوت و ارائه تسهیلات به آنها، در اختیار ستاد اجرایی قرار دهند.

تاریخ ثابت پیشنهادی برای ایران پلاست

با جمع بندی مباحث اعضای شورا، دهه دوم مهرماه به عنوان زمان مورد نظر شورای سیاستگذاری انتخاب شد.


برنامه ریزی برای پذیرش هیئت های خارجی

بنوی، مدیر ایران پلاست در مورد هیئت های خارجی اظهار داشت سال گذشته 300 بازرگان در قالب 17 هیئت داشتیم، اما در دوره شانزدهم بیشتر به کیفیت توجه داریم تا کمیت.

مدیر بخش بین الملل ایران پلاست با دعوت از تشکل ها برای معرفی شرکت های تأثیر گذار از آن ها خواست تا لیستی از این شرکت ها آمده شود و برای دعوت از آن ها اقدام لازم صورت گیرد.

ساعت نمایشگاه 8 تا 3 بعدازظهر است

در بحث دیگری از جلسه امروز شورای سیاستگذاری ایران پلاست شانزدهم، در مورد محدودیت های تردد در اطراف نمایشگاه و همچنین ساعت اعلام شده برای برگزاری نمایشگاه بحث و گفتگو شد. بنوی در این مورد گفت: ساعت نمایشگاه 8 تا 3 بعدازظهر است اما نظر ما بر 9 تا 5 بعدازظهر است.

در خصوص مذاکره با پلیس راهور، هرویک یاریجانیان اعلام کرد تا 48 ساعت آینده، نتیجه مذاکرات خود با پلیس راهور را به اطلاع ستاد برگزاری نمایشگاه، برساند.


تعداد گروه های شرکت کننده از 4 گروه به 5 گروه افزایش پیدا کرد

بانک ها، بورس و موسسات مالی به تعداد گروه های شرکت کننده اضافه شدند. مدیر ایران پلاست از تصویب پیشنهاد جلسه اول ستاد برگزاری در افزایش گروه های ایران پلاست از 4 به 5 گروه خبر داد و گفت: در ایران پلاست شانزدهم شاهد حضور گروه مستقلی تحت عنوان بانک ها، بورس و موسسات مالی در سالن میلاد خواهیم بود.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا