اخبار

گرید جدید آریاساسول به صنایع پایین دستی پتروشیمی معرفی شد

بسپار/ایران پلیمر گرید پلی‌اتیلن سبک LEC 1969 شرکت پلیمرآریاساسول با حضورنمایندگان صنایع پایین دستی پتروشیمی معرفی شد.

 شرکت پلیمرآریاساسول صبح  سه شنبه (19 دی ماه) در نشستی با مدیریت صنایع پایین دستی شرکت ملی صنایع پتروشیمی گرید جدید 1969را معرفی کرد.

شرکت پلیمر آریا ساسول پس از شرکت های سابک و داو کمیکال، سومین تولید کننده این گرید استراتژیک در صنعت پتروشیمی است و از موارد کاربرد گرید 1969 می توان به صنایع داروئی، غذایی، بسته بندی و چندین صنعت دیگر اشاره کرد.

این گرید برای نخستین بار در 21 آذر ماه سال جاری در بورس کالای ایران عرضه شد و در صورت وجود تقاضا آمادگی برای عرضه های آتی وجود دارد.

گرید جدید 1969 شرکت پلیمرآریاساسول افزون بر تامین نیازهای داخلی به خارج از کشور نیز صادر می شود و شرکت های مختلفی از کشورهای گوناگون تقاضای خرید این محصول را دارند .

تولید پلی‌اتیلن سبک گرید LEC 1969 با کاربری اکستروژن کوتینگ در ایران ، از خروج سالانه ۱۵ میلیون دلار ارز از کشور جلوگیری می‌کند.

این گرید با کمک مدیریت صنایع پایین‌دستی شرکت ملی صنایع پتروشیمی اوایل سال ۱۴۰۲ به نسل دوم و سپس نسل سوم ارتقا یافت.

بر اساس این گزارش شرکت پلیمرآریاساسول با هدف آگاهی تولید کنندگان ، صنعتگران و تکمیل کنندگان زنجیره ارزش گرید جدید 1969 تولیدی خود را برای مدیریت صنایع پایین دستی شرکت ملی صنایع پتروشیمی ، نمایندگان تشکل ها، انجمن ها وشرکت های فعال در این حوزه معرفی کرد.

نیپنا

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا