اخبار

گزارش خبرنگار بسپار از آخرین اخبار آتش سوزی در صنايع پلاستيک پوشينه

بسپار/ ایران پلیمر  در پي وقوع آتش سوزي با شدت و ابعاد بسيار گسترده، انبار اصلي شرکت صنايع پلاستيک پوشينه در شهرستان ابهر، در ساعت 19 روز چهارشنبه 17 مرداد ماه دچار حريق شد و سرانجام با تلاش آتش‌نشانان حريق در ساعت 2 بامداد روز پنجشنبه مهار و از انتقال آتش‌سوزي به سوله‌هاي اطراف جلوگيري شد.
کارشناسان فني و مالي شرکت بيمه پاسارگاد در ساعات اوليه روز پنج شنبه به دليل گستردگي خسارت و تنوع آن، جهت تعيين علت حريق و برآورد خسارت انبار و موجودي مواد اوليه در محل حادثه حضور پيدا کردند، سرعت عمل و دقت در برآورد خسارت در لحظات اوليه بروز خسارت موجب تسريع در تحليل و نتيجه گيري در ارزيابي و پرداخت خسارت به بيمه گذار مي باشد. مبلغ خسارت انبار شرکت صنايع پلاستيک پوشينه که به علت حادثه آتش سوزي متحمل خسارت هاي عمده اي شده است توسط شرکت بيمه پاسارگاد در اسرع وقت پرداخت مي شود.
عليرغم تلاش و فداکاري نيروهاي اعزامي سازمان آتش نشاني و خدمات ايمني استان هاي همجوار و شهرستان ابهر متأسفانه سوله 2500 متري و محصولات پلاستيکي BOPP موجود در آن که توليد اين محصول براي اولين بار در کشور توسط اين شرکت انجام شده و جهت مصارف بسته بندي کاربرد دارد، بانضمام ساير محصولات توليدي و مواد در جريان توليد به خاکستر تبديل شد. خوشبختانه اين حادثه تلفات جاني و مصدوم نداشت.
آتش‌سوزي اين واحد توليدي که در زمينه صنايع بسته بندي فعاليت دارد، به حدي بود که تعداد 36 دستگاه ماشين آتش نشاني به محل آتش سوزي اعزام شده بودند و از استان‌هاي همجوار نيز به کمک آتش‌نشانان ابهر آمدند‌.

گفتني است، شرکت صنايع پلاستيک پوشينه در سال 1376 با بهره گيري از تکنولوژي مدرن دنيا تأسيس شد. زمينه فعاليت اين شرکت توليد فيلم پلاستيکي BOPP براي اولين بار در ايران، توليد فيلم پلاستيکي CAST FILM، توليد فيلم متالايز و چاپ فيلم و کليشه سازي و… در زمينه صنايع چاپ و بسته بندي است. (منبع: خبرگزاری آريا)

 

خبرنگار بسپار در گفت و گو با شرکت صنایع پلاستیک پوشینه مطلع شد که آتش سوزی در انبار این واحد رخ داده و به خط تولید آسیبی نرسیده است. تولید این شرکت همچون قبل در جریان است.
میزان خسارت وارد شده، غیر از بخش های سازه ای، از بین رفتن 1350 تن مواد بوده است. همانطور که در خبر آمده این واحد بیمه بوده و امور کارشناسی آن در جریان است. 

بروز این اتفاق در چنین روزهایی به راستی دردناک است. امیدواریم این شرکت کم ترین میزان خسارت را از این اتفاق متحمل شود. 

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا