اخبار

گزارش نهایی از بزرگترین CHINAPLAS تاریخ منتشر شد

بسپار/ایران پلیمر نمایشگاه Chinaplas2018 پس از ۴ روز فعالیت در تاریخ ۲۷ آپریل در شانگهای چین به جمع بندی نتایج پرداخت. آب و هوای بارانی پیش از افتتاحیه ی نمایشگاه نتوانست بر شوق بازدیدکنندگان اثرگذار باشد. این بازدیدکنندگان تمایل زیادی برای حضور در Chinaplas داشتند تا از آخرین دستاوردهای تولید هوشمند، مواد نوین و نوآور و راه حل های سبز مطلع شوند. مجموعا ۱۸۰،۷۰۱ نفر از خریداران حرفه ای از سراسر دنیا از نمایشگاه در طول ۴ روز برگزاری دیدن نمودند. این رقم بیشترین میزان بازدیدکننده از این نمایشگاه را در سراسر تاریخ نشان می دهد. فضای نمایشگاهی نیز نسبت به سال های دیگر گسترده تر بود.
 
آب و هوای بارانی پیش از شروع نمایشگاه
ثبت رکورد جدیدی از تعداد بازدیدکنندگان
از مجموع ۱۸۰،۷۰۱ نفری که از نمایشگاه بازدید نمودند، ۴۷،۹۰۰ نفر بازدیدکنندگان خارجی بوده که ۵/۲۶ درصد کل بازدیدکنندگان را شامل می شود. این بازدیدکنندگان خارجی از ۱۵۰ کشور نظیر ژاپن، هند، اندونزی، ایران، ایتالیا، کره، روسیه، تایوان، تایلند، ترکیه، انگلستان، ویتنام و ایالت متحده حضور بهم رسانیده بودند. تعداد بازدیدکنندگان نسبت به دوره ی قبلی برگزاری، ۶/۲۱ درصد رشد داشته است.

 [EasyDNNGallery|26168|Width|600|Height|600|position||resizecrop|False|lightbox|False|title|False|description|False|redirection|False|LinkText||]

به گفته ی Ada Leung مدیر Adsale Exhibition Services Ltd، برگزار کننده ی نمایشگاه : من از نتایج حاصله بسیار خرسندم. هیچگاه تا به حال چنین تعداد بازدیدکننده را ندیده بودم. اغلب ارائه دهندگان محصول از نتایج حاصل از نمایشگاه راضی بوده اند.
ثبت رکورد جدیدی از فضای نمایشگاهی
 
نمایشگاه CHINAPLAS 2018 برای اولین بار بود که در مرکز نمایشگاهی NECC برگزار می شد. برگزاری نمایشگاه در این مکان فضای گسترده ای را در اختیار همگان قرار میداد. با داشتن فضایی بالغ بر 340،000 مترمربع، 100،000 متر مربع فضای بیشتری نسبت به سال های گذشته در اختیار بود. بیش از 3،948 افراد پیشرو در صنعت راه حل های نوین را با خود به نمایشگاه آورده بودند. 
از دوره ی برگزاری در سال ۲۰۱۲ بود که CHINAPLAS با کمبود فضا در Shanghai New International Expo Center در Pudong مواجه شد. همین مساله مسئولین برگزاری را بر آن داشت تا فضای بیشتری را برای دوره های بعدی در نظر بگیرند. 
به گفته ی Ada Leung : برای کسانی که از بیرون نگاه می کنند، ممکن است چنین به نظر برسد که موفقیت CHINAPLAS طبیعی و یا آسان به دست آمده است، در حالی که چنین نیست. دستاورهای CHINAPLAS نتیجه ی سخت کوشی، مداومت، حساسیت به نیازهای بازار، خلاقیت، همکاری های یکپارچه ی بین تیمی و پیگیری پیوسته بهبودها می باشد. بازدیدکنندگان از نحوه ی چینش خوشه ای بسیار راضی بودند چراکه بسیار آسانتر قادر بودند حوزه ی مورد نظر خود را بیابند.
دیدگاه های جدید، رویدادهای هم زمان
در CHINAPLAS 2018 بازدیدکنندگان علاوه بر اینکه قادر بودند از بیش از 4000 ارائه دهنده ای که محصولات پیشرفته ی خود را عرضه می نمایند بازدید نمایند، می توانستند در رویدادهایی که به صورت هم زمان نیز برگزار می شود نیز شرکت کنند. از جمله ی این رویدادها می توان به سومین همایش صنعت ۰/۴ (3rd Industry 4.0 Conference)، Tech Talk، Medical Plastics Connect و CMF Inspiration for Design x Innovation اشاره کرد. از این رویدادها استقبال خوبی صورت گرفته و ظرفیت حضور در آن ها کاملا پر می شد. 
 
تولد ۴۰ سالگی برگزار کننده ی CHINAPLAS 
برگزار کننده ی نمایشگاه Chinaplas یعنی گروه Adsale در  خلال برنامه های CHINAPLAS 2018 چهلمین سالگرد تولد خود را جشن گرفت. این جشن در برنامه ای تحت عنوان Honorable Partner صورت گرفته که طی آن رئیس گروه Adsale اذعان داشت که Chinaplas هم راستا با اقتصاد چین رشد نموده است. او در ادامه گفت که چین تا سال های اخیر به عنوان کارخانه ای عظیم برای کل دنیا محسوب می شده است در حالی که هم اکنون به یک مرکز قدرتمند نوآوری تبدیل شده است.
در حال حاضر با در اختیار داشتن فضای نمایشگاهی بالغ بر ۳۰۰،۰۰۰ مترمربع این نمایشگاه قادر بوده است به حجم وسیعی از نیازهای موجود رد بازارهای کشورهای مختلف پاسخ دهد. 

 

سفر جدیدی در سال ۲۰۱۹
دوره آینده نمایشگاه CHINAPLAS در Guangzhou در تاریخ 21 تا 24 ماه می سال ۲۰۱۹ برگزار خواهد شد. به زودی اطلاعات بیشتری مربوط به این نمایشگاه را منتشر خواهیم کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا