اخبار

گفت و گوهای بسپار در تهران پلاست/ غلام حسین خلیلی میلانی، مدیر عامل میلان کالاپلاست: تهران پلاست می تواند دوسالانه برگزار شود

بسپار/ ایران پلیمر می نویسد، قریب به 40سال است که در زمینه پلاستیک، قالب و ماشین آلات صنعت پلاستیک فعالیت می کنیم. در حال حاضر نیز بر روی ماشین آلان صنعت پلاستیک تمرکز کرده ایم. 
به گفته همکاران و دوستان در بازار، کالاهای ما کاملا بی آزار، دارای عمر بالا و بدون نیاز به خدمات گسترده نگه داری است. ماشین آلات تزریق، بادکن، لوازم جانبی و کلیه ماشین آلات صنعت پلاستیک را ارایه می کنیم و توانسته ایم به جامعه خدمت کنیم.
ماشین آلات سری جدید خود را در نمایشگاه ارایه کردیم که سیستم سرووی جدید بر روی آن قرار دارد، همچنین طراحی جدیدی دارد که مورد استقبال نیز واقع شده است. سیستم سروویی که برای این سری از ماشین آلات انتخاب شده است، دارای ماندارگاری بالا، بهبود لرزش و صدای احتمالی است. با طراحی جدیدی که دارد، سیستم کالسکه آن عمر بالایی دارد و برای سیستم های راهگاه سوزنی بسیار مناسب است. در قسمت تین وال و ظروف جداره نازک با سرعت بسیار بالا توانسته جوابگوی نیاز مشتریان باشد. در زمینه چیلر، آسیاب و لوازم جانبی دیگر نیز طراحی ها را تا حدی تغییر داده ایم که در حین کار، کارایی بالای خود را ثابت کرده اند.
متاسفانه نمایشگاه تهران پلاست با فاصله بسیار کمی از نمایشگاه ایران پلاست برگزار می شود…

(ادامه دارد…) 


متن کامل این مصاحبه را در شماره 185ام ماهنامه بسپار که در بهمن ماه منتشر خواهد شد می خوانید. 

در صورت تمایل به دریافت نسخه نمونه رایگان و یا دریافت اشتراک با شماره های 02177523553 و 02177533158 داخلی 3 سرکارخانم ارشاد .تماس بگیرید. امکان اشتراک آنلاین بر روی صفحه اصلی همین سایت وجود دارد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا