اخبار

گفت و گوی اختصاصی بسپار با مدیرعامل هولدینگ تاپیکو، محمدحسن پیوندی/ ویژه نامه بسپار را در ایران پلاست بخوانید

بسپار می نویسد،  محمدحسن پیوندی، سالها در NPC مدیر برنامه ریزی بوده است. همین است که جنس این کار را خوب می شناسد. آن قدر با انرژی و با حرارت از فعالیت ها و اهداف و برنامه هایش در تاپیکو می گوید که اعتراف می کنم حتی به نیمی از پرسش هایی که از او داریم، نمی رسیم. 

شركت سرمایه‌ گذاری نفت، گاز و پتروشیمی تامین (تاپیکو)، یكی از شركت‌های وابسته به شركت سرمایه گذاری تامین اجتماعی (شستا) است كه در یك دوره 13 ساله،‌ بسیاری از مراحل رشد و توسعه را به سرعت پشت سر گذارده است. سنگ بنای اولیه این شركت در بدو تاسیس با سرمایه 10 میلیون ریال در سال 1381 گذارده شده است و اكنون جمع ارزش دارایی‌هایش به 187.000.000 میلیون ریال می‌رسد.

تاپیکو با دراختيار داشتن 32 شركت مديريتي و وابسته اصلي در صنايع نفت، گاز، پتروشيمي، صنایع لاستيك و سلولزي، سهم قابل توجهي در توليد و اشتغال كشور دارد. هم اکنون بیش از 18 هزار و ششصد و هفتاد  نفر بطور مستقیم در مجموعه شرکت‌های عضو هلدینگ تاپیکو مشغول به کار هستند. 

با این حال او مدیری است که همیشه در اتاقش بر روی خبرنگاران باز بوده و چهره اش گشاده. این می تواند نشانی از شفافیت او در امور مدیریتی اش باشد.   


(ادامه دارد …)



 

متن کامل این گفت و گو را در شماره 180 ماهنامه بسپار (ویژه نامه نمایشگاه ایران پلاست) که 25ام شهریورماه منتشر می شود، بخوانید.




در صورت تمایل به دریافت نسخه نمونه رایگان و یا دریافت اشتراک با شماره های 02177523553 و 02177533158 داخلی 3 سرکارخانم ارشاد تماس بگیرید. امکان اشتراک آنلاین بر روی صفحه اصلی همین سایت وجود دارد. 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا