اخبار

گفت و گوی ایران پلیمر با مدیربرگزاری نمایشگاه های پلاستیک و رنگ و رزین شیراز: امیدوارم بعد از مدت ها نمایشگاه قابل قبولی برگزار شود و مشارکت کنندگان با رضایت نمایشگاه را ترک کنند

بسپار/ ایران پلیمر  مجتبی احمدی راد، مدیرعامل شرکت نمایشگاهی برتر ملل هیراد پارس آوین، است. وی در قراردادی که با شرکت بین المللی نمایشگاه های شیراز منعقد کرده، قرار است دهمین دوره نمایشگاه های پلاستیک و لاستیک، و رنگ و رزین را برگزار کند. نمایشگاه هایی که متاسفانه در دوره های برگزار شده چندان اقبالی نداشته اند.

Iranpolymer

 

احمدی راد به خبرنگار بسپار می گوید: مجموعه ما از سومین دوره نمایشگاه های مشهدپلاست و مشهدپینت برگزاری این دو نمایشگاه را در شهر مشهد برعهده داشته که بعد از یک دوره وقفه در دوران کرونا در سال های 1400 و 1401 نیز برپا و با موفقیت همراه بود.

چون ما عضو انجمن برگزارکنندگان نمایشگاهی ایران هستیم، نمایشگاه شیراز از ما دعوت کردند برای برگزاری و ما هم پذیرفتیم. بله، متاسفانه این دو نمایشگاه در دوره های گذشته خوب برگزار نشده ولی امیدواریم با همکاری شما رسانه ها که مشوق و حامی ما بوده اید، این بار بتوانیم نمایشگاه خوبی را برگزار کنیم.

همانطور که می دانید مشهد و استان خراسان به لحاظ صنعت پلیمر از استان فارس قویتر است ولی در حال شناسایی شرکت ها و پتانسیل های صنعتی استان هستیم. با تشکل های مربوطه استانی، مصل انجمن صنایع همگن پلاستیک شیراز و اتحادیه و … مذاکراتی داشته ایم. با هماهنگی این دوستان و دعوت از بازدیدکنندگان متخصص کار را پیش خواهیم برد. این استان به لحاظ کشاورزی و قطعات پلیمری مرتبط مثل سبدهای میوه و ادوات آبیاری غنی است و ما هم هدف گذاری هایی در این حوزه ها داشته ایم.

 

بیشتر بخوانید

 

احمدی راد در ادامه افزود: به رغم عدم رضایتی که در سال های گذشته وجود داشته، امیدواریم شناختی که شرکت ها در طول این چند سال از ما پیدا کرده اند و همکاری با بخش های مختلف به کمک ما بیاد و خوش بین هستیم نمایشگاهی برگزار شود که بعد از مدت ها برای مشارکت کنندگان قابل قبول باشد و با رضایت آن را ترک کنند.

 

برای اطلاعات بیشتر و ثبت نام در نمایشگاه می توانید با شماره های 09155091085 (خانم نیکوفر) و 05138911177 تماس بگیرید.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا