اخبار

گفت و گوی بسپار با افشین فرزانه، کیمیا جاوید سپاهان: هدف ما ارز آوری در زمان تحولات نرخ دلار است

بسپار/ ایران پلیمر با توجه به شعار سال 1397 که سال حمایت از تولید و کالای ایرانی است نمایشگاه (نمایشگاه نفت، گاز و پتروشیمی) امسال می تواند بازخورد خوبی داشته باشد و در کمک به تولید کشور نقش بسزایی را بازی کند. شرکت کیمیا جاوید سپاهان از  سال 1378 تاسیس شد و در صنایع مختلف در حوزه پلیمر و کامپاندینگ به فعالیت تولیدی مشغول است. با توجه به ماهیت شرکت، محصولات ما در صنایع خودرویی، آب و نفت و گاز وپتروشیمی، صنایع بسته بندی، صنایع فیلم و پلاستیک ،صنایع چوب و…تولید وعرضه می­شود. در صنایع آب، نفت، گاز و پتروشیمی محصولات کامپاند پلی اتیلن وچسب پوشش دهی تولیدی شرکت کیمیاجاوید در فرآیند پوشش سه لایه برای محافظت از خوردگی در خطوط انتقال درصنایع اعلامی فوق مورد استفاده قرار می­گیرد. باگذشت یک دهه از تولید محصول کامپاند وچسب پوشش دهی لوله های فلزی درشرکت کیمیا جاوید توانستیم سهم بسزایی در جلوگیری از واردات این محصولات وجلوگیری از خروج ارز داشته باشیم. ان شاالله امسال بتوانیم با کمک نهادهای ذیربط همدلی بیشتری داشته باشیم تا شرکت هایی که در این زمینه­ها فعالیت می­کنند بتوانند با خرید از محصولات ما نقشی در حمایت از تولید و کالای داخلی ایرانی داشته باشند.

هدف ما از شرکت در نمایشگاه نفت، گاز و پتروشیمی قطعا معرفی محصولات وخدمات ویک حضور قدرتمند به عنوان تولیدکننده ایرانی بوده که امکان تامین کالا برای تولیدکنندگان داخلی وخارجی را دارد.  با توجه به بین ­المللی بودن نمایشگاه، ایفای نقش در زمینه ی صادرات و جلوگیری از خروج ارز از کشور و ارز آوری نیز از اهداف ماست.

محصولی که به صورت تخصصی برای معرفی در نمایشگاه در نظر گرفته ­ایم کامپاند پلی اتیلن ویژه لوله ­های فلزی به همراه چسب مخصوص پوشش دهی به همراه این کامپاند است که شرکت کیمیا جاوید به عنوان اولین تولیدکننده در ایران موفق به فرآوری آن در بازار داخلی کشور شده است. این پوشش برای محافظت از پوشش اپوکسی در مقابل سیالات در سازه های پتروشیمی مورد استفاده قرار می­گیرد. در سال­های پیش نیز سبد محصول متفاوتی نیز که در صنایع مختلف قابلیت استفاده دارند را در نمایشگاه ارایه کردیم.

تغییرات نرخ ارز قطعا روابط خارجی و سیستم فروش را تحت تاثیر قرار می­دهد. سال گذشته که این نوسانات وجود نداشت  قطعا بازخورد مطلوب تری از نمایشگاه حاصل شد. اغلب تمام شرکت ها در بحث واردات و فروش مستاصل شده و همچنین خرید و فروش های مدت دار و هدف گذاری های بلند مدت غیر قابل اجراست.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا