اخبار

گفت و گوی بسپار با دبیر انجمن/ انجمن تولیدکنندگان مستربچ و کامپاند در سالن های ماشین سازان داخلی جانمایی می شوند

بسپار/ ایران پلیمر  سحر مومنی در گفتگو با خبرنگار بسپاز از اقدامات صورت گرفته این انجمن برای حضور در دوازدهمین دوره نمایشگاه بین المللی ایران پلاست خبر داد: از اسفند ماه سال گذشته مذاکراتی را با مدیر نمایشگاه ایران پلاست و همچنین با شرکت سهامی نمایشگاه ها آغاز کردیم و درخواست ما این بود که حداکثر همکاری را با ما داشته باشند. سال گذشته اعضای انجمن از سالن های تخصیص پیدا کرده، ناراضی بودند و به همین دلیل سعی کردیم به طور متمرکز سالنی  به گروه کالایی مستربچ و کامپاند اختصاص داده شود.  به توافق هم رسیده ­ایم. سالن های 8 و 9 که همیشه در اختیار پتروشیمی ها و اسپانسرهای سطح بالا  بوده است. سالن 6، 7 و 27 نهایتا برای انجمن تولیدکنندگان مستربچ و کامپاند در نظر گرفته شد. در آخرین جلسه این توافق حاضل شد.

در مورد سایر مسایل و نحوه همکاری هنوز در حال مذاکره هستیم و مجوزی هم برای شروع اقدامات دیگر نگرفته ایم. دوره گذشته ثبت نام و جانمایی را انجام دادیم و اعضای ما هم پیگیر هستند که اینکار را از طریق خود نمایشگاه با ما انجام بدهند. هنوز در حال مذاکره با نمایشگاه هستیم که قبل از واگذاری غرفه ها قطعا نتیجه مشخص خواهد شد. 

در رابطه با هزینه ها، بخش ریالی با سال گذشته تغییری نکرده است ولی بخش ارزی افزایش قیمت دارد.  10 درصد فضای هر سالن را به قیمت دو برابر واگذار می کنند. هر سالن یک اسپانسر دارد و بخشی از درآمد نمایشگاه از محل همین اسپانسرها تامین می ­شود. 

به نظر من امسال حضور خارجی ها بسیار کم خواهد بود و حتی شاید نسبت به دوره های گذشته نصف باشد.

 

نمایشگاه ایران پلاست از دوم تا پنجم مهرماه جاری در محل دایمی نمایشگاه های تهران برپاست. 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا