اخبار

اختصاصی بسپار/ گفت و گوی بسپار با علی زهتابان، مدیرعامل رنگ سالی فام: ثبات نرخ ارز و تامین مواد اولیه دو چالش اصلی صنایع است

بسپار/ایران پلیمر سالی فام در سال ۱۳۸۶ تاسیس شد و پس از گذراندن مراحل مطالعاتی در سال ۱۳۸۹ به بهره‌برداری رسید. این شرکت با بهره‌گیری از نیروهای متخصص با سابقه بیش از یک دهه در صنعت رنگ پودری فعالیت داشته و با بهره‌گیری از فناوری‌های روز دنیا در صنعت تولید رنگ پودری و استفاده از استانداردهای جهانی و دانش نوین رنگ و پلیمر اقدام به تولید انواع رنگ های پودری کرده است.

زهتابان: تا به امروز رنگ های تخصصی و سفارشی تری را در سبد تولیدات خود قرار داده ایم و صنایعی که نیاز به رنگ های خاص داشتند و اکثرا از رنگ های خارجی استفاده می کردند، استقبال خوبی از رنگ های ما داشته اند.

شرکت ما از لحاظ حجم می توان گفت شرکت کوچکی است ولی از لحاظ  تولید رنگ های تخصصی محصولاتی کاملا رقابتی داریم و هدف گذاری شرکت هم این است که به بخش های تخصصی تر بازار بپردازیم. در بخش تولید رنگ ها سه سیستم عمده درحال عرضه است. رنگ های پلی استر، رنگ های هیبرید و رنگ های پیور اپوکسی و رنگ های پلی یورتان از جمله تولیدات ما هستند.

 

زهتابان ادامه داد: شرکت ما اولین شرکتی بود که در بخش رنگ های شیرآلات، نمونه رنگ موفقی را به بازار عرضه کرد و توانست مشکل پپیچیده ای که در شیرآلات ساختمانی از جمله لبه های تیز و پوشش خاص و مقاومت در برابر رطوبت وجود داشت را مرتفع کند و تا به امروز خیلی از شرکت های خوش نام شیرآلات ساختمانی از جمله مشتریان ما هستند.

نمایشگاه رنگ و رزین امسال هم، از لحاظ زیبایی بصری و کیفیت محصولات متفاوت تر از سالهای گذشته شده و این حس را بر می انگیزد که زحمت خیلی بیشتری در خصوص کیفیت محصولات کشیده شده ولی نسبت به سالهای گذشته در بخش بازدید به دلیل رکود ایجاد شده ضعیف تر است.

 

بسپار- آیا محدودیت های اینترنت بر روی کار شما اثری داشته؟

زهتابان: این محدودیت ها در صنعت ما تاثیر چندانی نداشته چرا که ما بحث وب سایت را برای فروش داریم و در بحث ارتباطات هم به صورت سنتی در ارتباط هستیم و کارها پیش می رود.

 

بسپار- آینده اقتصای کشور از نظر شما چگونه خواهد بود؟

زهتابان: هرچقدر اقتصاد به سمت ثبات برود می تواند باعث پیشرفت در بخش های مختلف می شود اما با روندی که در صنعت قابل مشاهده است، می توانم بگویم که از لحاظ کیفی رو به پیشرفت هستیم و کارهای خیلی خوبی درحال انجام است. مطمئنا در سالهای آینده اگر از شرکت های تولیدی خصوصا دانش بنیان حمایت بشود، آینده خوبی را می توان متصور شد.

امیدواریم دوستان تصمیم گیرنده برای صنایع در بخش های مختلف، خصوصا ثبات نرخ ارز و تامین مواد اولیه حمایت هایی را داشته باشند که از این بی نظمی نجات پیدا کنیم.

(ادامه دارد …)

متن کامل این مقاله را در شماره 243 دوماهنامه پوشرنگ از گروه مجلات بسپار که در نیمه دی ماه 1401 منتشر شده است بخوانید.

در صورت تمایل به دریافت نسخه نمونه رایگان و یا دریافت اشتراک با شماره های ۰۲۱۷۷۵۲۳۵۵۳ و ۰۲۱۷۷۵۳۳۱۵۸ داخلی ۳ سرکار خانم ارشاد تماس بگیرید. نسخه الکترونیک این شماره از طریق طاقچه  و  فیدیبو  قابل دسترسی است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا