اخباراخبار ویژه

گفت و گوی بسپار با مجتبی احمدی راد، مدیر نمایشگاه های مشهدپلاست و رنگ و رزین مشهد/ نگاه نمایشگاه به بازار صادراتی کشورهای همسایه

بسپار/ ایران پلیمر مجتبی احمدی راد، مدیرعامل شرکت نمایشگاهی برتر ملل هیراد پارس آوین، برگزارکننده نمایشگاه های مشهدپلاست و مشهدپینت است.

این شرکت از سال 98 قراردادی را برای برگزاری این دو نمایشگاه با شرکت نمایشگاه های بین المللی مشهد منعقد کرده است. با این حال دنیاگیری کرونا این نمایشگاه را هم بی نصیب نگذاشت و در سال 1399 لغو شد. امسال با انجام واکسیناسیون عمومی و فروکش کردن این بیماری به گفته احمدی راد، روند مشارکت در این نمایشگاه های تخصصی نیز سرعت گرفته است. سال گذشته نیز این نمایشگاه به رغم وجود کرونا غرفه گذاران را با رضایت نسبی به خانه فرستاد.

نمایشگاه امسال از 28 تا 31 تیرماه برگزار خواهد شد. گروه رسانه ای بسپار/ ایران پلیمر نیز در این نمایشگاه حضور دارد

 

از غرفه گذاران این دوره بیشتر بخوانید

 

احمدی راد: با پیگیری همکاران خوب ما در مجموعه و حمایت رسانه هایی چون شما توانسته ایم تا امروز 4000 مترمربع فضای مفید نمایشگاه را به 68 شرکت واگذار کنیم. از این تعداد حدود 18 غرفه گذار در بخش ماشین آلات و تجهیزات، 25 غرفه گذار در بخش مواد اولیه و بقیه در سایر حوزه ها فعال هستند.

امسال برای نخستین بار سه پتروشیمی خوزستان، اروند و شازند در نمایشگاه مشارکت دارند که باعث افتخار ماست.

وی همچنین در خصوص تعاملات با تشکل ها گفت: خوشبختانه در روند برگزاری نمایشگاه حامیان خوبی داشته ایم. انجمن صنایع همگن پلاستیک استان خراسان، اتحادیه تولیدکنندگان پلاستیک استان، شرکت شهرک های صنعتی و صنایع کوچک استان که سوبسیدهای خوبی را به مشارکت کنندگان اختصاص دادند، سازمان صمت استان، اتاق اصناف مشهد، خانه صنعت و معدن و … حامی ما در برگزاری بودند.

از برندهای مطرح استانی و کشوری هم برای مشارکت دعوت کردیم که پاسخ های خوبی گرفته شد.

بسپار- در خصوص بازدیدکنندگان و هیات های تجاری با توجه به اینکه محل برگزاری نمایشگاه به چند بازار هدف صادراتی در کشورهای همسایه نزدیک است، چه برنامه ای دارید؟

احمدی راد: بله همینطور است. هیاتی را از مدیران تشکل های صنعت پلاستیک در هرات و کابل دعوت کرده ایم. این ده نفر روزهای 29 و 30 تیر در نمایشگاه خواهند بود. علاوه بر نصب بیلبورد و بنرهای سطح شهر، کارت دعوت هایی هم برای حضور متخصصین و دست در کاران آماده شده و امیدواریم که شاهد برگزاری نمایشگاه خوبی باشیم. از تمامی تشکل های تخصصی هم خواسته ایم تا اعضای خود را به این رویداد دعوت کنند.

استان خراسان رضوی بعد از تهران، در صنعت پیشروست و در صنعت پلاستیک هم جایگاه خوبی دارد.

هدف گذاری ما در نمایشگاه امسال کمک به صادرات مشارکت کنندگان در کشورهای همسایه خواهد بود.

وی در خصوص تغییر تاریخ یک هفته ای نمایشگاه هم به خبرنگار بسپار گفت: آخرین روز نمایشگاه، با اولین روز محرم مصادف بود و طبیعتا شهر مشهد سیاه پوش می شود، فکر کردیم شاید برای تبلیغات شهری نمایشگاه مناسب نباشد. تغییر تاریخ صرفا به همین دلیل بوده است.

 

برای ثبت نام در نمایشگاه می توانید با شماره 09155091085 خانم نیکوفکر تماس بگیرید. 

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا