اخبار

گفت و گوی بسپار با مصطفی ایزدی، مدیرعامل گروه تولیدی سینوهه: تولید کیسه های آب جوش در کشور

بسپار/ ایران پلیمر گروه تولیدی سینوهه 26 سال است که در زمینه تجهیزات پزشکی فعالیت دارد. تولید، توزیع و واردات این محصولات توسط گروه سینوهه انجام می­شود و دارای سه فروشگاه تک فروشی و یک دفتر فروش در زمینه تولید و توزیع محصولات توانبخشی و تجهیزات پزشکی در شهر اصفهان متعلق به این شرکت است.

ایزدی در ابتدا به معرفی مواد اولیه و محصولات پرداخت: عمده مواد اولیه مورد استفاده ما پلی­ پروپیلن است و برخی محصولات دیگر مانند کیسه آب جوش از PVC ساخته می­شود. خوشبختانه به مشکل برای تهیه مواد برنخورده ­ایم و مواد پلیمری را معمولا از واسطه­ ها تهیه می­کنیم. همچنین اولین تولیدکننده ­ی کیف آب جوش در ایران هستیم که از نظر کیفیت دقیقا با محصول المانی برابری کرده و درقیمت بسیار پایینتر عرضه می­شود.

وی ارزیابی خود را از اصفهان پلاست اینگونه عنوان کرد: ما سال گذشته در نمایشگاه تجهیزات پزشکی به رونمایی کیف آب جوش پرداختیم که برای اولین بار در ایران توسط تیم ما تولید و عرضه شد. در ادامه به ما پیشنهاد شد در اصفهان پلاست نیز حضور یابیم تا محصولات را به مخاطبان صنعت پلاستیک نیز معرفی کنیم. بر اساس دستاوردی که از اصفهان پلاست خواهیم داشت حضور در سایر نمایشگاه­های پلیمر و پلاستیک را در نظر خواهیم گرفت.

 

 

 

(ادامه دارد …)

 

متن کامل این گزارش را در شماره 198ام بسپار شماره نوروزی که در نیمه اسفندماه منتشر می شود، بخوانید.

در صورت تمایل به درخواست نسخه نمونه رایگان و یا دریافت اشتراک سالانه با شماره های 02177523553 و 02177533158 داخلی 3 سرکار خانم ارشاد تماس بگیرید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا