اخبار

گفت و گوی بسپار با  Helen Chan، مدیرکل بخش بازاریابی و ارتباطات Adsale Exhibition Services: چایناپلاس نمایشگاهی پیشرو است

بسپار/ ایران پلیمر در سی و سومین دوره نمایشگاه ChinaPlas  که هفته گذشته در گوانگجوی چین برگزار و به پایان رسید فرصتی دست داد تا با مدیر ارشد بخش بازاریابی و ارتباطات Adsale Exhibition Services Ltd. برگزارکننده نمایشگاه یاد شده گفت و گویی داشته باشیم.

Helen در این گفت و گو به فعالیت 40 نفر در بخش بازاریابی و ارتباطات اشاره کرد و گفت: این مجموعه به گروه های کوچکتری تقسیم می شوند. یکی از این گروه ها تیم خبری نمایشگاه شامل 7 – 8 نفر است که ارتباط با رسانه های فعال در صنعت پلاستیک و لاستیک در چین و سایر نقاط دنیا را مدیریت می کنند. تمامی اخبار نمایشگاه توسط این تیم تولید و از طریق سایت رسمی نمایشگاه و همچنین شبکه های اجتماعی منتشر می شود.

 

از او در خصوص استراتژی بخش خبری نمایشگاه می پرسیم: ما در هر سال با تعداد زیادی مجله فعال در بخش های مختلف صنایع پلیمر از سراسر دنیا همکاری می کنیم. از جمله در صنایع: خودرو، بسته بندی، ساختمان، الکترونیک، پزشکی، اسباب بازی و … . همچنین رسانه های الکترونیک و آنلاین را هم حتما در نظر داریم.

 

از او می پرسیم دقیقا با چه برنامه ها و رویکردهایی ارتباطات رسانه ای را مدیریت می کنند و در نهایت چه خروجی را انتظار دارند: ما برای تشویق رسانه ها به پوشش خبری نمایشگاه، موضوعاتی را که برای آن رسانه ها و خوانندگانشان جالب است، در تولید محتوا، پررنگ می کنیم. مثلا تازه ترین و داغ ترین فناوری ها در آسیا و دنیا را دنبال و ارایه می کنیم. رسانه ها یکی از موثرترین شرکای ما در مسیر موفقیت نمایشگاه هستند. این برای ما بسیار ارزشمند است و ما هر روز ارتباط خود را با آنها گسترش می دهیم. در واقع با هم افزایی که با حضور حداکثری رسانه ها ایجاد می کنیم، در نهایت جذب مشارکت کننده و بازدیدکننده بیشتر را پیگیری می کنیم.

 

آیا تصمیم دارید که به اولین نمایشگاه پلاستیک و لاستیک دنیا تبدیل شوید؟

امروز Chinaplas نمایشگاهی پیشرو در صنایع پلاستیک و لاستیک دنیاست. در همین راستا ما تمرکز بیشتری روی کیفیت برگزاری به جای کمیت خواهیم گذاشت. ما در کنار جذب غرفه گذار و بازدیدکننده و برای حداکثر کردن مشارکت ها، همه ساله رویدادهایی را طراحی می کنیم تا به بازدیدکننده تجربه ارزشمندتری از حضور در نمایشگاه بدهیم. رویدادهایی مثل معرفی نوآوری ها، نسل چهارم صنعت، اقتصاد مدور و … .

در سالهای اخیر تکنولوژی های بیشتر و بیشتری در جهان و آسیا معرفی شده اند که همگی در ChinaPlas به نمایش درآمده اند. نمایشگاه در شکل دهی منابع و پلتفرم های تجاری برای مواد و ماشین آلات در ابعاد بین المللی فعال بوده است.

او در خصوص تعداد بازدیدکنندگان ایرانی نمایشگاه می گوید: تعداد بازدیدکنندگان نمایشگاه از جمله بازدیدکنندگان ایرانی هر سال نسبت به سال قبل افزایش داشته است.

همین جا از بازدیدکنندگان ایرانی دعوت می کنم تا سال آینده میلادی، 21 تا 24 ماه می برای دیدن نمایشگاه Chinaplas 2020 به شانگهای بیایند.  

 

 

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا