اخبار

گفت و گو با حسین شعبانی برزگر، عضو تحریریه گروه رسانه ای بسپار به مدت 14 سال: فقط یک بار به دفتر بسپار آمده ام!/ دنیای الکترونیک!

بسپار/ایران پلیمر بیش از یک دهه از همکاری بسپار با حسین شعبانی برزگر می گذرد. یکی دوبار بیشتر او را ندیده ایم. اما تعهد او در کاری که به او سپرده ایم، مثال زدنی است. بی یادآوری و در زمان مشخص مطالب خود را ارسال می کند و این حتما از علاقه اش به قلم نشات می گیرد، چیز دیگری نمی تواند باشد. این گفت و گو تشکری ست نامحسوس از او برای تمام این سالهای همراهی. 

من حسین شعبانی برزگر متولد سال 1359 دارای مدرک کارشناسی ارشد رشته مهندسی پلیمر/ علوم و تکنولوژی رنگ از دانشگاه امیرکبیر هستم و در شرکت رنگ و رزین الوان مشغول به کار می باشم. 
اولین بار توسط یکی از هم دوره ای های پلیمری به نام آقای دکتر عباس شیخ با مجله بسپار آشنا شدم. سال آن را به طور دقیق به یاد ندارم ولی فکر می کنم سال 85 باشد. 
ایشان مقاله ای که از بسپار دریافت کرده بود را برای ترجمه در اختیار اینجانب قرار داد. ترجمه موردپسند بسپار قرار گرفت و از آن به بعد همکاری من با مجله بسپار ادامه پیدا کرد.
بنابراین حدود 14 سال است که با بسپار همکاری دارم. اوایل به ترجمه مقالات می پرداختم ولی حدود 12 سال است که مجله بسپار به من اعتماد کرده و تامین بخش تازه ها و اخبار خارجی را به اینجانب سپرده است و از خانم مهندس علیزاد بسیار متشکر هستم.
خدا را شکر چالش و مشکلی در همکاری با بسپار نداشته ام و کارها همیشه به خوبی انجام شده است.
خاطره بدی از بسپار ندارم اما خاطره خوب داشته ام. فکر می کنم اسفند سال 88 بود که مجله بسپار برای قدردانی از همکاران یک مهمانی شام در یکی از رستوران ها برگزار کرد که جلسه بسیار خوبی بود و از نزدیک با همکاران آشنا شدیم.
همیشه خواندن بسپار را به همکاران و دوستان خود توصیه کرده ام چرا که از نظر علمی یکی از بهترین مجله های داخلی است.
فقط یک بار توفیق داشته ام که به دفتر بسپار بیایم و آن در اوایل همکاری با مجله بود. متاسفانه به دلیل مشغله کاری و شرایط زندگی این فرصت دیگر پیش نیامده است.
در پایان از زحمات خانم مهندس علیزاد و سایر همکاران تشکر می کنم که توانسته اند این مجله را علیرغم مشکلات فراوان حفظ کنند.
به امید دیدار.

 

 

(ادامه دارد…)

 

متن کامل این گفت و گو ها را که در ویژه نامه 200 ماهنامه بسپار در نیمه خردادماه منتشر شده است، بخوانید.

در صورت تمایل به دریافت نسخه نمونه رایگان و یا دریافت اشتراک با شماره های 02177523553 و 02177533158 داخلی 3 سرکار خانم ارشاد تماس بگیرید. 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا