اخبار

اختصاصی بسپار/ گفت و گو با محمد درودی، مدیرعامل آوا پلاستیک ایرانیان: تا تحریم هست، مشکلات هم هستند

بسپا/ایران پلیمر درودی: مجموعه ما از سال 97 تولیدات خود را در زمینه تولید انواع سطل پلاستیکی برای بسته بندی چسب ها و رنگ و همچنین رزین ها و کارتریج سیلیکونی و ماستیکی آغاز کرد. ظرفیت تولیدی ما ماهیانه  حدود 200هزار سطل و حدود 700 هزار عدد کارتریج است. میزان تقاضا در کشور به گونه ای است که می توانیم این عدد را بالاتر هم ببریم.

با توجه به اینکه شرکای ما در شرکت قالب ساز هستند و صنعت قالب سازی از جمله صنایعی است که باید با تکنولوژی بروز شود ما این موضوع را جدی گرفتیم و در نمایشگاه های خارجی در این حوزه شرکت می کنیم تا از آنچه به عنوان فناورین نوین در جهان شناخته شده استفاده کنیم. پیشنهاد هایی هم در خصوص ارتقای ماشین آلات مان داشتیم که زمینه پیشرفت خوبی را ایجاد خواهد کرد.

بسپار_ آیا محدودیت های اینترنتی این روز ها تاثیری روی کسب و کار شما داشته است و آیا  راه حلی برای این چالش داشته اید؟ 

درودی: محصولات شرکت ما را چون اکثرا کارخانه داران و تولید کنندگان خریداری می کنند خیلی اندک دچار این چالش شدیم چرا که جنس تبلیغات ما برای عموم نیست. اما برای مشتریان و ارتباطات آنها که سهم تبلیغاتی بیشتری در بازار عموم دارند این موضوع نمود بیشتری داشته است و در حال حاضر راه حلی برای این چالش نداریم و این موضوع توقفی را برای بازار ایجاد کرده است.

 

درودی ادامه می دهد: بنظر بنده اگر این وضع متشنج اعتراضی در کشور آرام بشود، بازار هم به همین شکل آرام خواهد شد ولی مجموعا تا وقتی تحریم باشیم و نتوانیم مراوداتی با کشور های خارجی داشته باشیم مشکلات باقی خواهند ماند.

 بسپار_ آیا صادرات هم داشتید؟

درودی: ما به صورت غیر مستقیم صادرات داشتیم چرا که ما در صنعت بسته بندی هستیم و با کارخانه های مختلف همکاری داریم که صادرات را در پیش دارند و محصول ما نیز از این طریق به کشور های مختلف صادر میشود. در این نمایشگاه هم مراودات تجاری با کشور های عراق و افغانستان داشتیم که بتوانیم صادرات مستقیم را در پیش بگیریم.

(ادامه دارد …)

متن کامل این مقاله را در شماره 243 دوماهنامه پوشرنگ از گروه مجلات بسپار که در نیمه دیماه 1401 منتشر شده است بخوانید.

در صورت تمایل به دریافت نسخه نمونه رایگان و یا دریافت اشتراک با شماره های ۰۲۱۷۷۵۲۳۵۵۳ و ۰۲۱۷۷۵۳۳۱۵۸ داخلی ۳ سرکار خانم ارشاد تماس بگیرید. نسخه الکترونیک این شماره از طریق طاقچه  و  فیدیبو  قابل دسترسی است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا