اخبار

گفت و گو با مسافرین K2016/ لونافام یک غرفه گذار ایرانی: حضور در نخستین دوره K پس از برجام

بسپار می نویسد، شرکت لونافام در سال 1379 با تولید مستربچ های سفید و مشکی و افزودنی فعالیت خود را آغاز کرد. پس از چهار سال به درخواست مشتریان در صنایع مختلف تولید انواع مستربچ های رنگی در این واحد آغاز گردید که تاکنون هم ادامه داشته است. این شرکت یکی از شرکت­های ایرانی غرفه ­گذار در نمایشگاه K 2016 است.  در همین راستا اطلاعات زیر از طرف این شرکت در اختیار خوانندگان بسپار قرار داده شد. مدیریت این شرکت را بهزاد ذوالفقاری بر عهده دارد.

لونافام: نمایشگاه K-2016 اولین دوره برگزاری این نمایشگاه معتبر بعد از برجام است، تا قبل از این و در دوران تحریم‌ها علیرغم وجود توانایی فنی و کیفیتی، صادرات محصول به اکثر کشورهای مهم دنیا به سختی انجام می شد.

محصولات تولیدشده در شرکت لونافام دارای چندین ویژگی است که باعث ایجاد مزیت جهت صادرات می‌شوند:

الف) درصد مصرف بسیار پایین

درصد مصرف بسیار پایین در مستربچ های شرکت لونافام باعث رقابتی شدن قیمت تمام‌شده برای مصرف‌کننده می‌شود به طوریکه این رقابتی بودن شامل پوشش هزینه‌های حمل مشتری هم می‌شود.

ب) ثبات کیفیت

مهم‌ترین ویژگی یک تولیدکننده مستربچ تولید محصولی است که در بچ های مختلف تولیدی و طول زمان دچار تغییرشید رنگی و کیفیتی نشود و مصرف‌کننده بتواند راجع به ثابت بودن کیفیت محصول اطمینان داشته باشد.

محصولات تولیدشده در لونافام با کنترل کیفی 100% هیچ‌گونه تغییری در بچ های مختلف تولیدی ندارند و همین امر کمک می‌کند که محصول تولیدی شاخصه‌های کیفی یک محصول صادراتی را داشته باشد.

ج) جلای رنگی

در نمایشگاه K-2016 تمامی محصولات شرکت لونافام قابل‌مشاهده‌اند که برخی از آن‌ها عبارت‌اند از:

1-CC 

یک محصول آماده‌سازی شده  کربن بلک و رنگ مشکی جهت استفاده برای تولید لوله مشکی می‌باشد.این محصول به‌طور خاص جهت واحدهای پتروشیمی تولید پلی‌اتیلن 100 و پلی‌اتیلن 80 برای استفاده در لوله پلی‌اتیلن می‌باشد.CC  تمامی استانداردهای جهانی تولید و مصرف برای تولید لوله PE100  و PE80   را دارا است. ازجمله خواص CC می‌توان به قدرت رنگی بالا درنتیجه درصد مصرف بسیار پایین اشاره کرد.

2-مستربچ های مونو: مستربچ های مونو لونافام محصولاتی مناسب جهت مصرف‌کنندگانی است که با استفاده از رنگ‌های پایه اقدام به تولید مستربچ های موردنیاز خود در واحد تولیدشان می‌کنند.

3-مستربچ های تخصصی مناسب تولید درب بطری

4-مستربچ مناسب بطری PET

5-مستربچ مناسب صنایع ذوب ریسی:

6-مستربچ مناسب صنایع PVC

7- مستربچ مناسب تزریق پلاستیک

8-مستربچ مناسب تولید فیلم

9-انواع مستربچ افزودنی

 

نمایشگاه K-2016 از تاریخ 27 مهر الی 4 آبان در شهر دوسلدورف آلمان برگزار خواهد شد و غرفه لونافام در سالن 7 و شماره غرفه 72D10 واقع شده است.

  

(ادامه دارد …)


متن کامل این مقاله ی کاربردی را می توانید در شماره 169ام ماهنامه بسپار، مهرماه بخوانید.

(در صورت تمایل برای دریافت نسخه رایگان و یا اشتراک با شماره های 77523553-77533158 داخلی 3 سرکار خانم ارشاد تماس بگیرید.)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا