اخبار

گونه‌ی جدید HDPE برای کاربرد گرماشکل دهی

 گروه ترجمه و تولید محتوا در بسپار می نویسد، یک گونه‌ی جدید HDPE که برای کاربردهای بسته‌بندی گرماشکل دهی شده نازک مناسب می‌باشد و در صنعت بسته‌بندی‌های مواد غذایی دارای چقرمگی مناسب می‌باشد و به اندازه کافی استحکام دارد اخیرا توسط شرکت پتروشیمی Total ایجاد شده است.

 این شرکت با تولید این گونه‌ی با نام 9825E هیجان جدیدی را در بازار تولید محصولات اکسترودری گرماشکل دهی شده‌ی ورق (sheet extrusion thermoforming یا SET)  ایجاد کرده است. 
گونه‌ی پلی اتیلن پرچگال 9825E سفتی مورد نیاز در کاربردهای SET را به خوبی فراهم می‌آورد. افزایش استحکام در کاربردهای این چنینی به تولیدکننده این امکان را می‌دهد تا از وزن محصول نهایی خود بکاهد و در عین حال عملکرد مناسب آن را حفظ نماید. اگر تمایلی به کاهش وزن وجود نداشته باشد تولیدکننده می‌تواند محصولی با وزن محصولات قبلی ولی با عملکردی بسیار بهتر را تولید نماید. از جمله سایر مزایای گونه‌ی 9825E می‌توان به مقاومت خوب آن در برابر مواد شیمیایی، استحکام ضربه و نرخ عبور پذیری اندک بخار آب اشاره کرد. 
شرکت Total این محصول را تولید نموده است تا در محدوده‌ی گسترده‌ای از کاربردهای بسته‌بندی مواد غذایی مورد استفاده قرار بگیرد. به گفته‌ی این شرکت این گونه علاوه بر ایجاد سفتی و استحکام بیشتر، شفافیت بیشتر و فرآیندپذیری بسیار راحتتری را داراست. این گونه به خوبی قابلیت بازیافت شدن را نیز دارا می‌باشد. این محصول می‌تواند در تولید ظروف نگه داری ماست، فنجان‌های نوشیدنی و کاسه مورد استفاده قرار بگیرد.

[EasyDNNnewsLink|4]

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا