اخبار

گونه های جدید فیلم TPE برای صنعت پزشکی

گروه ترجمه و تولید محتوا در بسپار می نویسد، خانواده ی جدیدی از لاستیک های گرمانرم گونه ی پزشکی برای فیلم های ریخته گری نسبت به فیلم های مشابه سابق، کشسانی بیشتر و ماندگاری را دارا بوده و از بابت لاتکسی بودن آن هیچگونه نگرانی مبنی بر اینکه واکنش های حساسیت زا ایجاد نماید، بو و یا مواد پسماندی داشته باشد وجود ندارد. شرکت Teknor Apex این آمیزه های لاستیک گرمانرم را برای اولین بار در MD&M West 2017 معرفی خواهد نمود.

این آمیزه های ساخته شده ی شرکت Teknor Apex گونه های متفاوتی را برای کاربردهای مختلفی داراست. به عنوان مثال گونه ی Medalist MD-17340 برای کاربردهای باند پزشکی و شریان بندها مورد استفاده قرار می گیرد. گونه های Medalist MD-10233 و MD-13240 برای کاربردهای نوارهای درمانی و ورق های بیمارستانی به ترتیب مورد استفاده قرار می گیرند. گونه ای با نام Medalist MD-10308 نیز وجود داشته که در کاربردهای دندانی برای جلوگیری از خونریزی به کار برده می شود.

تمامی این گونه ها به سراسر جهان قابل ارسال بوده و به عنوان گونه های استاندارد مصرف می شود. علاوه بر این شرکت Teknor Apex اعلام کرده است که فرمول بندی های دلخواه (Custom Formulation) مشتریان خود را نیز برای کاربردهای ویژه طراحی خواهد نمود.

تمامی محصولات تولید شده استاندارهای FDA را گذرانده اند. این محصولات همچنین دارای استاندارد ISO 10993-5 و REACH SVHC بوده، عاری از هرگونه فتالات می باشد و در ژانویه ی 2017 به طور انبوه تولید خود را آغاز خواهد کرد.

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا