اخبار

گونه های جدید PVC برای لنزهای LED با قیمت مناسب

بسپار/ ایران پلیمر در نمایشگاهی به نام Lightfair که یکی از بزرگترین نمایشگاه ها در زمینه ی تولیدات کشاورزی و تولیدات روشنایی تجاری است، شرکت PolyOne دو گونه ی جدید وینیلی صلب را برای کاربردهای لنز LED معرفی کرد. این محصولات جدید خانواده ی Resilience™ LS نام گرفته است. این مواد گرمانرم مقرون به صرفه جایگزینی برای بسپارهای سنتی بدون هیچ تفاوتی در عملکرد محسوب می شود. 
محصولات PVC با نام Resilience™ LS Frost عملکرد موادی و خواص معادلی را با اکریلیک ها (PMMA) داشته با این تفاوت که قیمت بسیار کمتری را داراست. البته قیمت این محصولات به ابعاد و حجم پروفیل های تولیدی بستگی دارد. استفاده از Resilience  برای تولیدات پروفیل های لنز معمول از ۱۰ تا ۱۵ درصد ذخیره سازی هزینه ای بیشتری را در مقایسه با تولید قطعات مشابه با اکریلیک ها ایجاد می کنند.
محصولات Resilience™ LS به صورت کاملا مشابه با پلاستیک هایی که با فلز پوشانده شده اند (Metallized Plastic) عمل می کند. از جمله پلاستیک هایی که با فلز پوشانده می شوند می توان به پلی کربنات ها و ABS اشاره کرد. با حذف مرحله ی پوشش دهی با فلزات هزینه های تولید به مقدار چشم گیری کاهش پیدا می کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا