اخبار

یادداشت علی رضا نادرتهرانی، مدیرعامل رزینفام به مناسبت دویستمین شماره انتشار مجلات گروه بسپار

بسپار/ ایران پلیمر در طول شماره 100 تا 200 بسپار به روال سالهای قبل آن، سفارش دهندگان درج آگهی برای سیستم تمام خصوصی بسپار، تنها منبع مالی به شمار می آمدند و می آیند. برخی از آنها در طول این مدت نزدیک به 10 سال به طور پیوسته تبلیغات خود را در این رسانه درج کردند که جز سپاس برای آنها چیزی نداریم و از سوی خود و تمامی کسانی که این رسانه را می خوانند، قدردان آنها هستیم.

شرکت های هایتین ارس، بازرگانی سحر، نکوبهینه ماشین، ظهراب، آواشیمی، کیمیاران، کیمیافروز، رزین سازان، ایشکا، پارسان پلیمر، رزینفام، مبدل حرارتی نسیم، پویشیار، خلا آفرین پارس، ماشین سازی پولاد از جمله آنها بودند. ضمن اینکه شرکت های آواپلیمر، ایران دیبا، لونافام، فلات، الوان و تهران اورانوس با درج آگهی های ویژه در سالهای اخیر حمایت خود را از این گروه رسانه ای نشان دادند. گفت و گو با بسیاری از دوستان به دلیل همزمانی حضور در نمایشگاه ChinaPlas ممکن نشد.

 

مدیرعامل رزینفام، علی رضا نادرتهرانی

از طریق همکاران شرکت که ارتباط نزدیکی با تیم بسپار داشتند، اولین بار با مجله بسپار آشنا شدم. با توجه به اینکه این مجله تنها مجله تخصصی آن زمان بود و ارتباط دوستانه ای هم با این شرکت در گذشته و تا به حال داشته، در طول این سالها از سفارش دهندگان آگهی به آن بوده ایم.

اینکه چرا در این سالها همیشه حضور و رابطه نزدیک خود را در بسپار حفظ کرده ایم، دلیلش تخصصی بودن این مجله و ارتباط مستقیم آن با فعالیت شرکت ما بوده است. اصولا همواره شرکت رزینفام حمایت فرهنگی و مالی از واحدهای تحقیقاتی و علمی و تخصصی را از اهداف خود می داند.

خوشبختانه تاکنون خاطره ناخوشایندی از همکاری با بسپار نداشته ایم.

بسپار را بله می خوانم. اطلاعات به روز اقتصادی و تحلیل وضعیت بازارهای مرتبط و نشست های هم اندیشی فعالان بازار را در این رسانه دنبال می کنم.

از نظر قیمت های درج آگهی، به نظر تا حدودی در رنج نشریات مشابه قرار دارد. هر چند شرایط اقتصادی و رکود فعلی بازار بهتر است در قیمت گذاری آن لحاظ شود.

علاقمندم که این رسانه فعالیت بیشتری در حوزه نرم افزاری و آنلاین کردن نشریه جهت دسترسی بیشتر کاربران به مطالب و بهبود تاثیر‌گذاری آن داشته باشد.

(بسپار- خوشبختانه این مهم دست کم دوسالی است که انجام شده و مجله الکترونیکی بسپار قابل تهیه از سوی علاقه مندان است.)

 

 

(ادامه دارد…)

 

متن کامل این گزارش را که در  200امین شماره ماهنامه بسپار  در نیمه خردادماه منتشر شده است، بخوانید.

در صورت تمایل به دریافت نسخه نمونه رایگان و یا دریافت اشتراک با شماره های 02177523553 و 02177533158 داخلی 3 سرکار خانم ارشاد تماس بگیرید. 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا