اخبار

یادداشت مدیران صنعت پلیمر و پوشش برای 200امین شماره مجله بسپار

بسپار/ایران پلیمر در طول شماره 100 تا 200 بسپار به روال سالهای قبل آن، سفارش دهندگان درج آگهی برای سیستم تمام خصوصی بسپار، تنها منبع مالی به شمار می آمدند و می آیند. برخی از آنها در طول این مدت نزدیک به 10 سال به طور پیوسته تبلیغات خود را در این رسانه درج کردند که جز سپاس برای آنها چیزی نداریم و از سوی خود و تمامی کسانی که این رسانه را می خوانند، قدردان آنها هستیم.

شرکت های هایتین ارس، بازرگانی سحر، نکوبهینه ماشین، ظهراب، آواشیمی، کیمیاران، کیمیافروز، رزین سازان، ایشکا، پارسان پلیمر، رزینفام، مبدل حرارتی نسیم، پویشیار، خلا آفرین پارس، ماشین سازی پولاد از جمله آنها بودند. ضمن اینکه شرکت های آواپلیمر، ایران دیبا، لونافام، فلات، الوان و تهران اورانوس با درج آگهی های ویژه در سالهای اخیر حمایت خود را از این گروه رسانه ای نشان دادند. گفت و گو با بسیاری از دوستان به دلیل همزمانی حضور در نمایشگاه ChinaPlas ممکن نشد.

جبارزاده، مدیرعامل شرکت کیمیافروز

برای اولین بار از طریق مطالعه نشریه با آن آشنا شدم و با بررسی آگهی های درج شده در آن تصمیم به آغاز همکاری و سفارش درج آگهی گرفتیم. در آن زمان مجله بسپار جزو معدود نشریات تخصصی با محتوای قابل قبول بود و بعد از آن هم آنچه موجب استمرار این همکاری شد، تعهد این نشریه در قراردادهای فیمابین و تعامل کارمندان مربوطه با شرکت کیمیافروز در زمینه قیمت و نحوه درج آگهی و … بود.
همانطور که گفتم یکی از دلایل اولیه شروع همکاری ما، تخصصی بودن مجله بسپار در زمینه صنایع پلیمر بود و وجود این دیدگاه که حمایت از رسانه های گروه پلیمری سبب رشد بیشتر، پربارتر شدن و تجمیع اطلاعات تخصصی شده و می تواند علاوه بر اینکه به عنوان مرجعی برای این صنعت مورد استفاده قرار می گیرد از پراکندگی آگهی ها و اطلاعات در انواع و اقسام نشریات و رسانه ها جلوگیری کند.
مجله بسپار در بخش های مختلف این شرکت مطالعه می شود. مقالات تخصصی و آخرین دستاوردهای علمی، اخبار و اطلاعات مربوط به این صنف در سطح کشور و مصاحبه با نام آوران صنعت پلاستیک از جمله موضوعات مورد علاقه پرسنل این شرکت است.
پیشنهاد ما هم این است که گردآوری و اطلاع رسانی در مورد کلاسها و دوره های آموزشی که در انواع رشته های تخصصی مربوطه در موسسات معتبر برگزار می شود، انجام شود  و  حتی در صورت امکان برنامه ریزی و تعامل در برگزاری این کلاس های گروهی با هزینه های متعادل توسط مجله ایجاد شود.

(ادامه دارد…)

 

متن کامل این گفت و گو ها را که در ویژه نامه 200 ماهنامه بسپار در نیمه خردادماه منتشر شده است، بخوانید.

در صورت تمایل به دریافت نسخه نمونه رایگان و یا دریافت اشتراک با شماره های 02177523553 و 02177533158 داخلی 3 سرکار خانم ارشاد تماس بگیرید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا