اخبار

یازدهمین دوره نمایشگاه اصفهان پلاست فردا آغاز به کار می کند

بسپار/ ایران پلیمر یازدهمین نمایشگاه تخصصی دوسالانه اصفهان پلاست با رویکرد تخصصی به حوزه های صنعت پلاستیک، لاستیک، ماشین آلات و تجهیزات وابسته در اصفهان فردا برپا می شود. به گزارش اداره رسانه شرکت نمایشگاههای بین المللی استان اصفهان، این نمایشگاه که پس از نمایشگاه ایران پلاست، دومین نمایشگاه معتبر حوزه لاستیک و پلاستیک کشور به شمار میرود، طی روزهای 24 تا 27  بهمن ماه در محل برپایی نمایشگاههای بین المللی استان اصفهان واقع در پل شهرستان برگزار خواهد شد.

131 شرکت در 8500 مترمربع فضای نمایشگاهی، توانمندیهای خود را در بخش های مختلف صنایع لاستیک و پلاستیک شامل مواد اولیه، محصولات ساخته شده و نیمه ساخته، کامپوزیتهای پلیمری، ماشین آلات، تجهیزات و خدمات به نمایش میگذارند تا علاقمندان به این بخش، بیش از پیش با نوآوری های صورت گرفته در این صنعت آشنا شوند.

برندهای مطرحی نظیر نکو بهینه ماشین، البرز ماشین جی، البرز پلیمر سپاهان، همپار، کیمیاران، آوا پلیمر، پتروشیمی پتروپاک، نیرومند پلیمر، ماشینهای تزریق پلاستیک پولاد و ماشینسازی پارسیان از استانهای اصفهان، تهران، سمنان، البرز، یزد، قم، آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، مازندران و قزوین در یازدهمین دوره نمایشگاه تخصصی اصفهان پلاست حضور خواهند داشت. در کنار این نمایشگاه، برنامه های جانبی ویژه ای نیز پیش بینی شده که از آن جمله می توان به برگزاری کارگاه انجمن صنایع پلاستیک و پلیمر اصفهان و برگزاری نشست تولیدکنندگان ماشین آلات و تجهیزات پلیمری اشاره کرد.

این نمایشگاه از سال 1381 به صورت دو سالانه هدف گذاری شد. برگزاری نمایشگاههای تخصصی از این دست آوردگاهی از دانش، تجربه و توانمندی به شمار می آید که توسعه و ایجاد همکاریهای مشترک از دستاوردهای با ارزش آن خواهد بود و علاوه بر آن، تبادل دانش و تجربه برای اقشار مختلف مرتبط با این صنعت، اعم از تصمیم سازان، تصمیم گیران، تولیدکنندگان، دانشگاهیان و دیگر آحاد متخصص جامعه از اهداف اصلی برگزاری این نمایشگاه محسوب می شود. این نمایشگاه تاکنون دوره های موفقیت آمیزی را پشت سر گذاشته و برنامه ریزی های لازم برای برگزاری هر چه منسجمتر آن در دوره های مختلف با حضور شرکتهای معتبر داخلی نیز انجام شده است. طی بیش از یک دهه   این نمایشگاه به عنوان یک نمایشگاه منطقه ای و ملی جایگاه بسیار خوبی پیدا کرده و اعتماد فعالان این، برگزاری صنعت برای مشارکت در اصفهان پلاست جلب شده و خوشبختانه نمایشگاه به جایگاه مناسبی رسیده است.

 

رویکرد مشارکتکنندگان با عنایت به سیاست های کلی کشور در سالجاری به منظور حمایت از کالای ایرانی،  بیشتر ارائه تولیدات و توانمندیهای داخلی بوده است.

یکی از محاسن اصفهان پلاست نسبت به دیگر نمایشگاههای استانی، حضور تعداد قابل توجهی مشارکت کننده از استان اصفهان است. این استان به عنوان دومین استان صنعتی کشور، دارای بیش از 9000 واحد تولیدی و صنعتی در زمینه های مختلف است که خوشبختانه در زمینه صنعت لاستیک و پلاستیک نیز تعداد قابل توجهی از فعالان این صنعت در زمینه ماشین سازی، مواد اولیه و محصولات نهایی در اصفهان فعالیت می کنند که امسال نیز شاهد حضور قابل توجه این واحدها در نمایشگاه اصفهان پلاست بوده ایم. 

نمایشگاه اصفهان پلاست از فردا 24 بهمن ماه تا 27 بهمن ماه برپاست. ساعت بازدید از این نمایشگاه به روال دوره های قبل از 15 تا 21 می باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا