اخبار

یروس ابراهیمی مجددا خواستار روشن شدن وضعیت اجاره غرفه ها در تهران پلاست شد/ با چه معیاری هزینه غرفه را حساب کرده اید؟

بسپار می نویسد، یروس ابراهیمی روز گذشته با انتشار متنی در فضای مجازی نسبت به اجاره بهای غرفه در نمایشگاه تهران پلاست اعتراض کرد که با پاسخ دکتر خاکسار مدیر شرکت مدیریت بین المللی تجارت و روادید آرسا، برگزارکننده این نمایشگاه همراه بود. 

حال مدیرعامل شرکت ماشین سازی کاجاران، مجددا متنی را منتشر کرده است که در آن نسبت به عدم شفاف سازی قیمت ها اعتراض کرده و خواستار روشن شدن این مساله شده است. متن درخواست او به شرح زیر است:


با سلام به همراهان  صنعت، به خصوص صنعت پلاستيك.

جناب اقاي خاكسار مديريت محترم شركت مديريت بين المللي تجارت و رواديد آرسا

اينجانب به عنوان عضو كوچك  از صنعتي كه شما مي خواهيد نمايشگاه تخصصي آن صنعت را برگذار كنيد، يك سوال بسيار ساده دال بر شفاف نمودن مبلغ هر متر مربع غرفه اي كه در اختيار امثال من قرار می دهيد را نمودم و شما در پاسخ، صحبت از سرمايه گذاري ميليارد توماني شهرداري را مي نماييد
دوست عزيزم  همه مي دانند كه جزو وظيفه شهرداري ها است كه امكانات شهري را براي شهرنشينان به وجود بياورد و بله میلياردي هم بايد هزينه كند و بهترين امكانات را هم بايد فراهم  نمايد، اين حق ما مردم ايران است.
حالا هم دست شهردار محترم درد نكند، كارش را انجام داده، لطفا شما شفاف اعلام نماييد كه شهرداري با شما به چه مبلغي توافق نموده و شما با چه روش محاسبه اي به مبلغ يك میلیون و سيصد هزار ريال رسيده ايد، من مي خواهم بدانم ايا شما حامي صنعت  پليمر هستيد يا خير.

 

همينطور كه فرموديد پتانسيل بسيار زيادي در صنعت پليمر وجود دارد واين نمايشگاه مي تواند به يكي از معتبرترين و حتي در صورت مديريت بهتر، به يك نمايشگاه بين المللي تبديل شود. در صورت مديريت سالم و صادق و شفاف  مي توان به اين امر مهم نائل شد.

آن موقع هزينه اي كه شهرداري نموده منطقي خواهد بود چون در جهت خدمت به مردم ايران است و مردم به حق خودشان خواهند رسيد و شما هم نتيجه تمام زحماتتان را كه دعاي خير مردم را هم  پشت سر دارد را مديريت خواهيد نمود.

 


می توانید متن صحبت های قبلی یروس ابراهیمی و جوابیه دکتر خاکسار را در لینک زیر بخوانید: 

 

http://goo.gl/DQW2Py

Copy short URL

 


نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا