اخباراخبار ویژه

یک افزودنی برای کاهش مصرف پلیمر و انرژی در تولید قطعات پلاستیکی حفاظت فردی

گروه ترجمه و تولید محتوا در بسپار/ایران پلیمر تجهیزات حفاظت شخصی (PPE) در دوره ی شیوع بیماری کرونا اهمیت بیشتری پیدا کرده اند. با این وجود، مسئولیت حفاظت از محیط زیست نباید نادیده گرفته شود. شرکت Broadway Colours یک افزودنی به نام Supra-Sustainable بر پایه ی مواد دریایی تولید کرده است که به تولید کنندگان امکان تولید محدوده ی وسیعی از PPE را می دهد به طوری که این وسایل ایمن بوده و پایدار باشد.
شرکت Broadway Colours مستربچ هایی بر پایه ی این افزودنی تولید کرده است که برای استفاده در تولید PPE بسیار مناسب است. به عنوان بخشی از افزودنی های این شرکت به نام Supra PROCESS این افزودنی جدید مشکلات زیست محیطی را برطرف می کند.
با استفاده از این ماده می توان مقدار مصرف پلاستیک را در طول فرایند تولید کاهش داد و همچنین موجب کاهش انرژی مورد نیاز برای تولید PPE می شود. لازم به ذکر است که PPEهای تولید شده نازک تر و در عین حال مستحکم تر بوده و همچنان در پایان عمر مفید خود قابل بازیافت هستند. نیک باربر ، مدیر تجاری Broadway بیان می کند: “افزودنی Supra-Sustainable برای تولیدکنندگانی طراحی شده است که به خوبی در مورد تاثیرات زیست محیطی PPEهای یکبار مصرف مانند گان ها آگاهی دارند. این مطلب برای ما مهم است که ما محصولی را تولید می کنیم که جامعه و محیط زیست را تحت تاثیر قرار می دهد. این افزودنی که بر پایه ی مواد دریایی تولید شده و فاقد پلاستیک است می تواند همراه خوبی برای مقابله با COVID-19 باشد.”
Supra-Sustainable تاثیرات زیر را ایجاد می کند:
کاهش میزان پلاستیک مورد استفاده در محصول نهایی
مقرون به صرفه و دردسترس بودن
کاهش قابل توجه زمان چرخه ی تولید و افزایش میزان محصول خروجی
صرفه جویی در مصرف انرژی و تولید کمتر CO2
بدون تاثیر بر روی قابلیت بازیافت مواد
قابلیت اختلاط با مستربچ های رنگی و سایر افزودنی ها
عدم ایجاد آلرژی و دارای تاییدیه ی FDA

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا