اخبار

یک دستگاه ترکیبی واقعی برای قالب گیری‌های پر سرعت در Plast 2018

گروه ترجوه و تولید محتوا در بسپار/ ایران پلیمر یک شرکت در شهر Brescia کشور ایتالیا اخیرا به یک دستگاه قالب گیری تزریقی ترکیبی (Hybrid) با نام eKW 35Pi/2200 دست یافته است که در ساخت آن تماما از تجربیات BMB استفاده شده و در دو نکته با دستگاه‌های مشابه دیگر قابل تمایز است. یکی از این نکات چرخه‌ی سریع تولید بوده و نکته‌ی دیگر فناوری تماما برقی آن می‌باشد. بنابراین، تمامی مزایای آن را در یک سری خاص با نام eKW Hybrid جمع آوری نموده است.
قالب این دستگاه دارای 4+4 حفره بوده که توسط شرکت Plastisud ساخته شده است. استفاده از دستگاه مذکور به همراه این قالب در فرآیند قالب گیری تزریقی فشاری، خواص مکانیکی قطعه‌ی حاصل تضمین شده و امکان تولید قطعاتی با دیواره‌ی نازک ممکن می‌شود. امکان ذخیره‌ی موادی نیز با استفاده از این دستگاه ممکن می‌شود.
یکی از محصولات ساخته شده با این دستگاه یک ظرف نگه دارنده‌ی مواد غذایی با وزن 12 گرم بوده که می‌تواند برای نگهداری کره و یا پنیر خامه‌ای مورد استفاده قرار گیرد. برای طراحی‌های روی این ظرف از فناوری برچسب زنی درون قالب یا DV-Verstraete – IML بهره گرفته شده است. چرخه‌ی زمانی برای تولید این قطعه 5 ثانیه خواهد بود. این قطعه‌ی ساخته شده در شکل زیر نشان داده است

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا