اخبار

یک دستگاه گرماشکل دهی نوین با فناوری IMG برای تولید قطعات داخلی خودرو

گروه ترجمه و تولید محتوا در بسپار می نویسد، با گذشت زمان، نه تنها کیفیت خودروها دائما در حل بهبود است، بلکه طراحی آن ها نیز روز به روز در حال پیشرفت است. این مسائل در جلب نظر خریداران بسیار مهم بوده و عاملی مهم به عنوان یکی از معیارهای خرید محسوب می شود.

فناوری IMG یا نشانه زنی درون قالب (In mould graining) چه به شکل لایه گذاری IMG روی یک زیرآیند و یا به شکل پوسته ی قالب گیری شده ی فوم IMG در فناوری های جدید خودرویی و نسل جدید خودروها بسیار معروف شده و علاوه بر آن سطوحی بسیار با کیفیت با ساختار همگن را ایجاد می نماید.

در حال حاضر شرکت Kiefel با سابقه ی فعالیت چند دهه به یک متخصص در ساخت قطعات درونی خودرو تبدیل شده است و دائما به نظر مشتریان خود توجه می کند. طبق گفته ی مدیر فروش این شرکت در بخش صنعت خودرو، تنها شرکت هایی که به خوبی بازار خود را می شناسند می توانند راه حل های بسیار موثری ایجاد نمایند. شرکت kiefel تنها یکبار این نیازها را شناخت و پس از آن تمامی این نیازها را در طراحی های جدید خود به کار گرفت.

فناوری IMG ایجاد سطوح یکنواخت قالب گیری شده را تضمین می نماید. این یکنواختی در تمامی سه جهت قابل اعمال می باشد. نشانه ی مورد نظر روی این سطوح در زمان فرآیند گرماشکل دهی اعمال خواهد شد. 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا