اخبار

یک رویداد/ نمایشگاه کار در دانشگاه صنعتی شریف/ رویارویی مستقیم کارفرما و کارجوی متخصص

بسپار/  ایران پلیمر نهمین نمایشگاه کار دانشگاه صنعتی شریف از ۲۲ تا ۲۴ مهرماه از ساعت ۹ صبح تا ۴ بعد از ظهر در سالن شهید استاد جباری این دانشگاه برگزار می شود.

در این رویداد بیش از 40 سازمان معتبر کشور از جمله ایرانسل، علی بابا، اسنپ، بیمه سامان، توسن، خدمات انفورماتیک، ایران ارقام، کوبل دارو، یکتانت، اول مارکت و … حضور دارند. 

 

ویژگی ها :

  • استخدام در معتبرترین سازمانهای ایران
  • امکان ملاقات حضوری و گفتگو با مدیران جذب و استخدام
  • آشنایی با فرهنگ سازمانی شرکتهای معتبر
  • شرکت در کارگاههای آموزشی کاربردی بصورت رایگان

  • ۱- حضور بیش از ۳۴۰ سازمان معتبر و خوشنام در نمایشگاه
  • ۲- تعریف بیش از ۳۰۰۰ عنوان موقعیت شغلی در گروه های شغلی مختلف
  • ۳- تبادل بیش از ۲۰۰ هزار رزومه بین کارجویان و کارفرمایان در روزهای نمایشگاه
  • ۴- جذب و استخدام بیش از ۲۲۰۰ متخصص از بین کارجویان بازدیدکننده از نمایشگاه
  • ۵- برگزاری بیش از ۶۰ کارگاه آموزشی کاربردی در محل نمایشگاه بصورت رایگان
     

[EasyDNNGallery|11889|Width|400|Height|400|position||resizecrop|False|lightbox|False|title|False|description|False|redirection|False|LinkText||]

نمایشگاه کار در آبان ماه ۱۳۹۰ با برگزاری اولین دوره این رویداد گام مهمی در بهبود فضای کسب و کار کشور برداشت و با برگزاری هشت دوره نمایشگاه کار توانسته است جایگاه خود را به عنوان مرجعی برای  کارفرمایان و کارجویان تثبیت نماید. این رویداد با جذب ۲۵۰ شرکت و ارائه بیش از ۴۰۰ موقعیت شغلی (به طور میانگین در هر دوره) مورد استقبال بیش از بیست هزار بازدید کننده قرار گرفته است. طی برگزاری این رویداد نیز بیش از هفتاد و چهار هزار نفر اقدام به ثبت نام در نمایشگاه  نمودند که نشان از اعتماد متقاضیان به این رویداد مهم دارد.

 

بازدید از این نمایشگاه برای عموم متخصصین آزاد خواهد بود.

اهداف نمایشگاه

  • رویارویی مستقیم کارجو و کارفرما
  • تسهیل فرایند جذب و استخدام نیروی کار
  • معرفی فرصت‌های شغلی موجود در بازار کار
  • جذب نیروهای مناسب با انتظارات و مهارت‌های مورد نیاز کارفرمایان
  • معرفي کارفرمايان و کارآفرينان موفق جامعه
  • معرفي سازمانها وادارات مرتبط و نيمه‌مرتبط با رشته‌تحصيلي
  • جذب نیروهای مناسب با انتظارات و مهارت‌های مورد نیاز کارفرمایان
  • آشنايي با انتظارات و مهارتهاي مورد نياز بازار کار
  • برپایی کارگاههای آموزشی کار و کاریابی
  • ايجاد يک محيط حرفه ای و با کیفیت براي تعامل بیشتر بین کارجو و کارفرما
  • ایجاد حس مثبت مشارکت در کارفرمایان
  • کمک به بهبود ارتقاء برند کارفرمایان

 

اطلاعات بیشتر را اینجا ببینید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا