اخبار

یک سامانه‌ی کامل برای ساخت پلیمرهای IDP

گروه ترجمه و تولید محتوا در بسپار می نویسد، یک سامانه‌ی کامل برای IonPhasE Oy در جهت ساخت بسپارهای ذاتا منقبض شده یا IDP توسط شرکت Coperion GmbH ایجاد شده است. این محدوده‌ی عرضه شامل تمامی فرآیند سامانه تا تولید محصول نهایی می‌باشد. بسپارهای IDP برای محدوده‌ی گسترده ای کاربردها خصوصا جایی که محصولات آنتی استاتیک مورد نیاز است قابل استفاده می‌باشند. 
شرکت فناوری نهایی IonPhasE Oy یک سازنده‌ی پیشرو در ساخت افزودنی‌های بسپاری انقباضی محسوب شده که معمولا با عنوان افزودنی‌های آنتی استاتیک دائمی شناخته می‌شوند. این افزودنی‌ها برای کنترل جریان الکتریسیته در پلاستیک‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرند و در صنایع خودرویی، شیمیایی و الکتریکی مصرف می‌شوند. همچنین در کاربردهایی که نیاز است محافظت‌هایی از جاذبه‌های الکترواستاتیک صورت گیرد از این مواد استفاده می‌شود. از جمله این کاربردها می‌توان به واحدهای تهویه‌ی مطبوع، جاروبرقی‌ها و سوییچ‌ها اشاره کرد. 
بسپارهای IDP در یک رانشگر عملکرد بالای دو ماردانه فشرده با نام ZSK 45 Mc18  مجهز به سامانه‌ی خوراک دهی ZS-B و بخارزدای دوقلوی ZS-EG به آمیزه تبدیل می‌شود. در بخش فرآیند رانشگر دو ماردانه بسپار پایه به خوبی نرم شده و با افزودنی‌های چندگانه مخلوط می‌شود. یک دستگاه دانه ساز (Granulator) زیرآبی هم جریان محصول ثابت را با سرعت بالای تولید ایجاد می‌نماید.
محصول خشک شده‌ی نهایی در مرحله‌ی آخر با یک سامانه‌ی نیمه خودکار بسته بندی می‌شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا