اخبار

یک شرکت هندی چسب های پلی اروتان تک جزئی فاقد حلال تولید کرد

گروه ترجمه و تولید محتوا در بسپار/ ایران پلیمر شرکت  Uflex Limited که یکی از بزرگترین شرکت های هندوستان محسوب شده و تولیدات منحصر به فردی را در زمینه های بسته بندی دارایت، موفق به ساخت یک چسب پلی اورتانی تک جزئی فاقد حلال با کاربردهای عمومی شده است. این شرکت چسب تولیدی خود را FLEXBON OC512 نام گذاری کرده است. این چسب قابل پخت شدن با رطوبت بوده و برای فیلم های لایه گذاری با وزن پوشش دهی 3 تا 5 GSM (بسته به ضخامت) مناسب شناخته شده است.

طبیعت چسب FLEXBON OC512 در دمای اتاق گرانرو (Viscous) می باشد. این چسب در دمای 80 تا 100 درجه ی سلسیوس گرم شده و از طریق یک دستگاه پمپ می گردد. این چسب به خوبی در دستگاه های لایه گذاری فاقد حلال دارای غلطک های نرم عمل می کند.

از آن جایی که نیاز به کارتن های تا شونده  روز به روز در حال افزایش است، تولید این محصول توسط Uflex به صنعت FMCG سود قابل توجهی را خواهد رساند. استفاده از این نوع چسب امکان طراحی های جذاب، رنگی و منحصر به فرد را ایجاد خواهد نمود.

شرکت Uflex شرکتی پیشرو در زمینه ی تولیدات چسب، جوهرهای چاپ، پوشش و پلی ال های مختلف برای صنعت بسته بندی و سایر صنایع می باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا