اخبار

یک شرکت 30 تن پلاستیک پس‌ماند را به صورت زنده در K2016 بازیافت کرد!

گروه ترجمه و تولید محتوا در بسپار می نویسد، مرکز بازیافت CAREFORMANCE در K2016 در فضای باز نمایشگاهی با حضور نمایندگان مراکز بازیافت پلاستیک همچون Plastics Recyclers Europe (PRE)، European Plastics Converters (EuPC) و Borealis با شعار “ما K را بازیافت می‌کنیم” بازیافت پسماندهای K  را بر عهده گرفت. 

بیش از 30 تن پس‌ماند پلاستیکی در این مکان جمع آوری شده و توسط شرکت EREMA به صورت زنده دائما تحت بازیافت قرار گرفت و محصولات بازیافت شده‌ی با کیفیتی را تولید کرد. طبق گفته‌ی مدیر عامل شرکت EREMA، آقای Manfred Hackl، همکاری‌های انجام شده از سوی کل زنجیره‌ی ارزشی پلاستیک به خصوص در بحث بازیافت در سال‌های اخیر بسیار بیشتر شده و همین موضوع اختصاص بخش بزرگی از نمایشگاه K را می‌طلبید.

علاوه بر بازیافت 30 تن پلاستیک به صورت زنده در نمایشگاه K، شرکت EREMA اولین بسته بندی Industry 4.0 را در زمینه‌ی بازیافت‌های پلاستیک معرفی نمود. با ساختن اولین بسته بندی هوشمند شرکت EREMA و ماشین آلات بسیار به روز متصل به آن که در K2013 ارائه شد، این شرکت یک کارخانه‌ی تولید بسته بندی هوشمند برای تولیدکنندگان و بازیافت کنندگان را ایجاد کرد.

از طرف دیگر، اطلاعات فرآیندی ماشین آلات به صورت مجزا تحلیل شده و امکانات تولید و بازیافت به کل زنجیره‌ی ارزشی فرآیند متصل شده است. بازدید کنندگان می‌توانستند قضاوت خود را در مورد تجهیزات، تحلیل‌ها و ارزیابی‌های خود را در مورد  CAREFORMANCE به خوبی انجام دهند. 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا